affe90 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Ganjapiken Jeg har ikke lest tråden, men jeg tror du skulle satse på å dyrke dine feminine sider og feminine interesser. Jeg tror du har endel trekk som gjør deg interessant som en venn men uinteressant som en partner. Det er at ei dame har interesser i typiske gutteting og en masse guttevenner i tillegg er noe jeg syns er litt frastøtende. Jeg tror faktisk du har rett i noe der Hva er "feminine" interesser? Shopping og festing? Det funker ikke for meg. Jeg svarer til dere begge. Til å begynne med så sier du noe faktisk selv Ganjapiken. "Det er ikke noe for meg". Nettop, da er det ikke noe for deg. Så du bør absolutt ikke forandre på den du er. Kommer jo helt ann på hva du vil, men slik enim2 legger det frem blir det feil. Man skal ikke endre på den man er. Det finnes noen som liker deg for akkurat den DU er. Faen, hvordan skulle det gått om alle jenter var like og alle gutter var like? For å si en ting til deg: Det virker som du har litt dårlig selvtillit. Men fortsatt er du utrolig sterk. Du virker som en hyggelig jente som jeg ikke hadde hatt noe i mot å blitt kjent med. Absolutt. Og du hadde garantert fått PM fra meg om jeg var singel! Utsene ditt er ikke noe problem, du er en utrolig pen og søt jente. Du virker som en utrolig hyggelig jente også. Stå på og lykke til Mvh Jørgen Pedersen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Tror det er mange menn og kvinner der ute som har det akkurat samme som deg. Prøv å let etter gutter med samme interesser som deg, ikke bare på den lokale puben, men kanskje noen dataparty`s ? Mitt tips til deg: Vær deg selv når du er ute, ikke prøv å være noen andre, vi gutter merker fort om noen er falsk Nå sier jeg ikke at du er det, men har opplevd at mange jenter er slik. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Kanskje ikke så rart du sliter. Svette? Nei takk. Ikke engang under sex. Jeg mener at alle svetter etter en omgang med sex. De typene du har hatt sex med må ha vært kraftig dehydrert. Lenke til kommentar
festen Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) [/quote] Så du bør absolutt ikke forandre på den du er. Kommer jo helt ann på hva du vil, men slik enim2 legger det frem blir det feil. Man skal ikke endre på den man er. Det finnes noen som liker deg for akkurat den DU er. Faen, hvordan skulle det gått om alle jenter var like og alle gutter var like? [/quote] Vi er i forandring hele tiden. Det er noen mennesker som skal dyrke seg selv som om de var noe statisk, men slik er det ikke. Det er mulig å utvikle nye sider og forandre seg veldig både til det verre og bedre. Persepsjoner kan fort bli til en virkelighet, uten at det var en virkelighet til å begynne med, kanskje det var en midlertidig persepsjon. "Jeg hater shopping", det er bare en oppfatning, kanskje trass som har grodd fast. Det å holde fast er bare å si nei til å utvikle seg. Men fordi vi er så flyktige er det ikke smart å utvikle seg i en retning som en egentlig ikke ønsker til å begynne med. Så ønsker hun ikke å bli mer feminin så hold fast på gamle oppfatninger. Tenk om hun skulle tro at hun var født til å spille dataspill, og tenkte: det er slik jeg er, så derfor holder jeg på med det 60 % av tiden. Det er det som er galskap. Ikke ønsket om forandring. Forandring kan være bra. Kanskje dataspill interessen er som en avhengighet som egentlig ikke er sunn. Jeg tror noe av dilemmaet til Ganjapiken er at hun kanskje har et asymmetrisk forhold til de hun liker, de ser på henne som en potensiell venn og hun ser på de som en potensiell partner. Kanskje hun ser på en slags dataspill nerd fra nettet mer som en potensiell venn og da blir det asymmetrisk den andre veien. Ikke lett dette her, men selv om det var en toskete kommentar tror jeg at jeg var inne på det riktige, nemlig forandring og personlig utvikling:) Endret 16. juli 2008 av enim2 Lenke til kommentar
Ganjapiken Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) . Endret 10. desember 2008 av Ganjapiken Lenke til kommentar
toth Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Kanskje ikke så rart du sliter. Svette? Nei takk. Ikke engang under sex. Jeg mener at alle svetter etter en omgang med sex. De typene du har hatt sex med må ha vært kraftig dehydrert. Sliter jeg på grunn av det? Det er jo ikke sex jeg søker uansett. Hva er det med folk som alltid skal finne ting å bruke mot meg? Forstår deg litt der.. meeen, samtidig spurte du hva du gjør galt/hva du bør gjøre.. Og da er det ikke så rart at folk referer til ting du sier her inne når de skal vurdere deg Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Haha, hørt det å nå. En som ikke svetter etter sex. Men mulig man er over etter 30sek? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Jeg tror dette kan være drømmekjæresten din ganja: Endret 16. juli 2008 av Erasus Lenke til kommentar
VictorMordenheim Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Lykke til. Du virker som ei kjekk jente. Går nok bra skal du se Har hatt problemer med å få kjæreste sjølve kan du seie . Kan nok ikke gi deg tips siden eg ikke greier det sjølve. Og ja eg er ein av dei nerdane . Men det er ok gøy å nerde seg da. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Jeg synes det var sært at mange her inne antok at det er en sexpartner trådstarter er ute etter.....og at like mange omtrent går inn for å misforstå. Endret 17. juli 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Kanskje det er fordi jeg bruker 60% av tiden min på dataspill? Kanskje fordi jeg er altfor pervers og vill? Eller kanskje jeg ikke har det utseendet man må ha. Dataspill? - Så lenge du i tillegg klarer å treffe andre folk, er det bare veldig positivt. For pervers og vill? - Kommer litt ann på, men hvis jeg har forstått andre gutter riktig. Så er ikke dette heller et problem. Uteseende - Ikke ut i fra det bilde i hvert fall. Så nei, det må være noe annet. Disse ekteskapsplanene dine, du driver ikke tilfeldigvis å jabber for mye om dem når du treffer andre? Lenke til kommentar
Ganjapiken Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) . Endret 10. desember 2008 av Ganjapiken Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Går du ikke på skole? Skole er jo ekstremt sosialt, er det ikke? Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Det er for meg et mysterium. Hadde du hatt en greie for 2 år yngre gutter som sliter med å nå opp så mange timer foran skjermen som du gjør og har halveise sosialproblemer så hadde jeg PM'a deg til Hawaii. Liker dataspill. Da er kanskje ikke byen rette stedet? Som du sa så møter du venner av venner. Er dette folk med data interesse? Det finnes nok av oss Vill når det gjelder sex. For vill grenser til blod, kutting og høy smerte. Men oppfinnsom, utforskende og leken er jo bare positivt. Utseendet... Det teller ikke for det er det på innsid.. Jeg kutter BS'en der. Innsiden teller mye ja, men utsiden har en del å si på førsteinntrykket som gjerne må være litt bra for at det skal bli noe etterhvert. Så utseendet har litt å si. Og ditt utseendet er det ikke noe å si på Sikker på at du ikke har vokst opp på et sted fullt av mennesker med null tiltrekkelse for jenter what so ever? Lenke til kommentar
Gjest Gjest G17 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Ganjapiken, hvorfor utelukker du MSN? Alle jentene jeg har gått ut med som jeg har møtt via MSN har vært både pene og hyggelige. Har jo alltid skjært seg til slutt da, men sånn blir det uansett. Burde ikke vært noe problem å skaffe seg type... Finn et chattested med folk på din egen alder(nettby, i værste fall biip), se om det er noen interessange folk der, og prøv å få kontakt. Selvom det er 95% idioter på slike steder, så er det 5% hyggelige igjen. Føler at det er mye lettere enn når du møter noen face til face, for da driver man alltid med skuespill. Etter mye kontakt kan du eventuelt møte dem på et sted der det er mye folk... ikke alle er pedoe gamle menn. Jeg er vel trolig en av de få som ikke ville gått ut med deg her, og det er fordi du virker så sinnsykt desp at det ikke er mulig. Jenter som skjekker opp alt og alle ender alltid opp med en jumbodass, og det er lite turnon i mine øyne. Finn en som virker hyggelig du, og start en samtale og eventuelt se hvor langt du kommer.... Blikkontakt kan du bare glemme, det får jeg selv hver dag, betyr ingenting. Gir egentlig bare inntrykk av at du er ei billig tøs hvis du gir det tl alle. Mvh gutt som blir 18 i år. Lenke til kommentar
thaislap Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Men hvorfor stresser du med det når du bare er 17 år gammel? Du har sinnsykt mye foran deg, så det gjelder bare å bite tenna sammen, så skjer det ting. Det tok meg 21 år før jeg fant en jeg virkelig likte og faktisk ville bli sammen med. Og jeg hadde opp til da holdt på med mange, men det var aldri noen jeg virkelig falt for på en måte. Lenke til kommentar
Gjest mr.bean Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Hvor bor du? Hvilken linje går du på? Har du tenkt noe på hva du skal bli? Utdannelse? Jeg synes verdighet og IQ er en turn on. Mennesket er slik at det man jobber mye for har høy verdig, så du kan være en bitch må jobbe for. kan jeg spørre deg hvorfor du absolutt vil ha deg en mann nå? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Ble litt nysgjerrig på hvordan du syns linje, planer for jobb og utannelse har noe å si her. Lenke til kommentar
Gjest mr.bean Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Når jeg leser innlegget mitt igjen, ser jeg at jeg ordla meg litt feil kanskje. Bare drit i det med utdannelse. Er litt trøtt. Jeg ville bare vite hvor hun bor egentlig. Lenke til kommentar
Ganjapiken Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) . Endret 10. desember 2008 av Ganjapiken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå