Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Problemer med å finne kjæreste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
snip

Nei, jeg ble bare litt småforskrekka og lurte dermed på om du bare drev gjøn med folk.

Anyhow, jeg antar du har fått noen beilere siden igår pga. denne tråden ;)

Ellers så skal jeg si takk til Blåbær - den skal jeg se på hvertfall ... judge me as you wish :)

Lenke til kommentar
Treffer masse nye gutter nesten daglig. (Gjennom vennene mine, som også er gutter). Jeg prøver å få blikkkontakt og smile masse, ofte prøver jeg å starte en samtale. (Nei, ikke hva de synes om scat og slikt). Men uansett hvordan jeg prøver, ender det bare opp med at de ikke "gidder" liksom.

Eg trur du befinner deg på feil ende av landet rett og slett. Dette der er utroligt ukjent for meg. :hmm:

Lenke til kommentar

Etter bilde å dømme var du jo veldig pen/søt, så utseendet skal ikek være noe problem for din del. Og at du er litt vill/pervers og i tillegg er litt datanerd, det tror jeg er intet mer enn et stort pluss for mange! Jeg hadde ihvertfall sendt deg en PM om jeg hadde vært singel :p

Men som flere også har sagt, en kjæreste dukker opp når du minst venter det. Og det kan gjerne være en person du ikke hadde sett for deg som en kjæreste heller. Jeg var på fest i juni i fjor (eller mai, husker ikke helt), uten noen spesielle forhåpninger mtp damer, hvor jeg traff på ei jente som jeg hadde gått 2 år på ungdomsskole med. Hadde aldri lagt spesiellt merke til henne. Etter litt preiking, og mye klining den kvelden (ja, jeg var ganske full), ble det til at vi møttes et par ganger etterpå.

Gjett hvem som ble, og som fremdeles er kjæresten min da :love: hihi.

Lenke til kommentar
Kanskje det er fordi jeg bruker 60% av tiden min på dataspill?

Det gjorde jobben for meg hvertfall. Jenter som har som hobby å spille data er noe av det mest utiltrekkende jeg vet. Men så er jeg ingen spillnerd selv heller :) Gutter/menn som spiller syns vel sikkert dette er ålreit de men. Jeg hadde skryti på meg litt sosialt liv (utenom AIM, MSN ect) om jeg var deg, haha.

Uansett, mitt beste råd er og ikke være desperat. Det gjenspeiler seg i hvordan du er og det er det (nesten) ingen som liker. Lek og flørt, men ikke snakk om forhold med en gang du treffer en fyr :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Treffer masse nye gutter nesten daglig. (Gjennom vennene mine, som også er gutter). Jeg prøver å få blikkkontakt og smile masse, ofte prøver jeg å starte en samtale. (Nei, ikke hva de synes om scat og slikt). Men uansett hvordan jeg prøver, ender det bare opp med at de ikke "gidder" liksom.

Sikker på at du ikke vokser opp i Homse-Leiren 2k?

Hørtes ganske rart ut med tanke på hvordan vi gutta er alle andre steder rundt om i landet.

Lenke til kommentar
AIM. MSN? Når sa jeg at jeg i det hele tatt drev med det? Er det en felles oppfatning av hva "alle" jenter gjør på pc'en? Jeg har faktisk et sosialt liv, og har ingen behov for å skryte om noe slikt for å få meg kjæreste. Det er ikke på MSN jeg leter etter kjæreste, men i virkeligheten.

Nei, beklager misforståelsene. Mente ikke at du ikke hadde et sosialt liv, eller at du søkte kjæreste på MSN. Skrev vel også siste linja i første avsnittet litt feil. Det er bare å stryke, var ikke noe bak den linja uansett :)

Lenke til kommentar

Ganjapiken

Jeg har ikke lest tråden, men jeg tror du skulle satse på å dyrke dine feminine sider og feminine interesser. Jeg tror du har endel trekk som gjør deg interessant som en venn men uinteressant som en partner. Det er at ei dame har interesser i typiske gutteting og en masse guttevenner i tillegg er noe jeg syns er litt frastøtende.

Endret av enim2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...