Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Problemer med å finne kjæreste

Anbefalte innlegg

Eg er desperat! Å gi faen hjalp heller lite. Så eg skjønnar godt kva du meinar. Men at du er vill, pervers og likar dataspill skulle ikkje vere nokon hindring. Men lykke til med søket. Beklager at eg ikkje er til meir hjelp... For eg har samme problemet.

Bare å poste det motsatte av hva du vanligvis gjør det :). Det jeg gjorde i alle fall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eg er desperat! Å gi faen hjalp heller lite. Så eg skjønnar godt kva du meinar. Men at du er vill, pervers og likar dataspill skulle ikkje vere nokon hindring. Men lykke til med søket. Beklager at eg ikkje er til meir hjelp... For eg har samme problemet.

Nei, nettopp. Det er vel ingen hindring. Skjønte ikke helt hva det hadde med saken å gjøre. Det er i hvert fall ikke årsaken til at hun ikke har kjæreste. Aner virkelig ikke hvor hun fikk det ifra ...

Endret av Ville Vonca
Lenke til kommentar

Det er som de fleste her inne har sagt, du må egentlig bare leve livet ditt så kommer det nok en dude før eller senere. Det at du er en vill og pervers spillnerd hindrer ikke akkurat noe som helst, sist jeg sjekka finnes det et flust av slike gutter også, hvis ikke så sier man jo at motsetninger tiltrekker hverandre.

Selv om du ikke skal lete bevisst etter en type så kan du jo gå ut med vennene dine, bli med på sammenkomster, dra ut på byen, prat med fremmede mennesker. Du kommer til å angre om du blir sammen med en bare for å ha en type liksom, det er bare å vente til du treffer en du virkelig vil ha, glhf lizm ;)

Lenke til kommentar

Såså, jeg mente det ikke fiendlig - bare ikke helt det jeg forventa å få i fleisen når jeg klikket meg inn her.. ei heller at det skulle være noen av det motsatte kjønn som postet ;)

Ellers så har toth mye bra for seg i posten sin.

Besides, mørkt hår er alltid en slager hos oss.

Forresten... forlova i en alder av 16?! :x

Endret av trollhatt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...