Zlatzman Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Eg er desperat! Å gi faen hjalp heller lite. Så eg skjønnar godt kva du meinar. Men at du er vill, pervers og likar dataspill skulle ikkje vere nokon hindring. Men lykke til med søket. Beklager at eg ikkje er til meir hjelp... For eg har samme problemet. Bare å poste det motsatte av hva du vanligvis gjør det . Det jeg gjorde i alle fall. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Eg er desperat! Å gi faen hjalp heller lite. Så eg skjønnar godt kva du meinar. Men at du er vill, pervers og likar dataspill skulle ikkje vere nokon hindring. Men lykke til med søket. Beklager at eg ikkje er til meir hjelp... For eg har samme problemet. Nei, nettopp. Det er vel ingen hindring. Skjønte ikke helt hva det hadde med saken å gjøre. Det er i hvert fall ikke årsaken til at hun ikke har kjæreste. Aner virkelig ikke hvor hun fikk det ifra ... Endret 14. juli 2008 av Ville Vonca Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Dette er jo god reklame! Mer bilder og du får garantert mye PM Lenke til kommentar
Ganjapiken Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) . Endret 10. desember 2008 av Ganjapiken Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Klart det, det finner jo et tonn med nerdete gutter her inne som har våte drømmer om en nerdete, kåt og lettere pervers dame Slå deg løs! Lenke til kommentar
Blax Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Ikke gå rundt og tenk på at du MÅ finne deg kjæreste. Er ikke sunt Just have som fun, plutselig så går det din vei Lenke til kommentar
indie Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Det er som de fleste her inne har sagt, du må egentlig bare leve livet ditt så kommer det nok en dude før eller senere. Det at du er en vill og pervers spillnerd hindrer ikke akkurat noe som helst, sist jeg sjekka finnes det et flust av slike gutter også, hvis ikke så sier man jo at motsetninger tiltrekker hverandre. Selv om du ikke skal lete bevisst etter en type så kan du jo gå ut med vennene dine, bli med på sammenkomster, dra ut på byen, prat med fremmede mennesker. Du kommer til å angre om du blir sammen med en bare for å ha en type liksom, det er bare å vente til du treffer en du virkelig vil ha, glhf lizm Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Heh, det her virker mest som en sjekkepost med bilde og greier Uansett, du får ha lykke til, verden går ikke under om man ikke har kjæreste... jeg har hvertfall overlevd uten Endret 15. juli 2008 av trollhatt Lenke til kommentar
Ganjapiken Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) . Endret 10. desember 2008 av Ganjapiken Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Så hva har du slått deg til ro med nå da? Endret 15. juli 2008 av Billy Bob Lenke til kommentar
toth Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Sjekkepost eller ei, jeg ville bare vise at utseende mitt ikke var noe problem MAO er selvtilliten i orden, det er et pluss Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Om hun fortsetter sin desperate jakt eller venter og ser hva som kommer. Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Såså, jeg mente det ikke fiendlig - bare ikke helt det jeg forventa å få i fleisen når jeg klikket meg inn her.. ei heller at det skulle være noen av det motsatte kjønn som postet Ellers så har toth mye bra for seg i posten sin. Besides, mørkt hår er alltid en slager hos oss. Forresten... forlova i en alder av 16?! :x Endret 15. juli 2008 av trollhatt Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Høres ut som du har selvtilliten i orden, og utifra bildet burde ikke utseendet være noen brems heller, så du har vel rett og slett ikke møtt den rette enda da:) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 http://itavisen.no/sak/779559/Nettdating_for_gamere/ Lenke til kommentar
Ganjapiken Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) .) Endret 10. desember 2008 av Ganjapiken Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hva skal til for å få seg en type? Det er mitt livs store mysterium. Hva må til? Hva må jeg gjøre? Du MÅ slutte og poste poster som denne! Lenke til kommentar
nih Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Du får nok av beilere av denne tråden alene. Endret 15. juli 2008 av nih- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå