Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Problemer med å finne kjæreste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, eg sliter med å få meg både type og dame. Men det er nok fordi eg bruker for mye tid på jobb.

Ikke akkurat verdens beste sjekketriks å begynne samtalen på byen med "hei! etter 18 timer på jobb i strekk så ser du deilig ut. hva heter du?"

Har ellers aldri hatt noe problemer med noen av delene. Lengste ikke-samboer-forholdet eg har vært i var på ca et og et halvt år. Ellers har eg vært gift i et par år også.

Men eg stresser ikke. Når eg er ute er det ikke partner eg er på jakt etter. Da er eg ute for å ha det gøy! :)

Det eg egentlig vil frem til er at dette er ofte et overdrevent "problem" for de fleste. Ta det med ro, nyt livet og oppfør deg selvsikkert så kommer det meste av seg selv.

Endret av nomore
Lenke til kommentar

Kan ikke si at det er en negativ egenskap å være pervers, vill og liker dataspill. Hadde bare alle kvinner vært slik som deg så hadde livet vært lettere.

Du får bare lete videre etter noen som liker deg for den du er, ikke alle passer for hverandre. Er det veldig viktig for deg å bli sammens med noen? En slik pause kan være bra for deg, hva vet jeg. Du finner nok noen til slutt, det er vel ikke så mye å stresse for, du er ung og har enda god tid.

Lenke til kommentar
Det er ikke viktig å bli sammen med noen, men å ha noen der liksom. Noen å holde rundt om natten, noen å holde i hånda ute, noen å gjøre ting sammen med. Venner er liksom ikke nok.

Helt enig. Savner dette selv.

Noen som er der når man kommer hjem på slutten av dagen, noen å snakke med når ingen andre er der, noen du kan være trygg på, dele livets øyeblikk med og på slutten av dagen å ha noen å holde rundt.

Men hei, det kommer. Det er andre ting som eg nyter nå som singel. Livet er for kort til å bekymre seg av det som kommer(eller ikke kommer) og det som har vært. Det som er viktig er nå! :)

Lenke til kommentar

Som tidligere nevnt, en kjæreste kommer når han kommer. Ehm ja.

Anyway, jeg vil påstå at det er merkbart om en jente er veldig på utkikk og det er litt turn-off spør du meg. Men kul an du, skal bare se at drømmeprinsen din dukker opp når du minst venter det.

Lenke til kommentar
Hva skal til for å få seg en type? Det er mitt livs store mysterium. Hva må til? Hva må jeg gjøre?

Har prøvd i 1 år nå,

Det motsatte. ;)

Det er faktisk det enkleste svaret. Jeg har hatt noen kjærester, og de har aldri kommet når jeg har vært ute etter en.

Det er å begynne i feil ende, ser du. Man finner ikke ut at man vil ha kjæreste, for så å finne personen, men omvendt.

Man finner først personen, for så å bestemme at denne vil man ha som kjæreste.

Erfaringsmessig kommer en ny partner inn i livet alltid når man minst venter det.. Man kan si desverre, men det later nå en gang til å være slik.

Det man dog kan gjøre aktivt, er jo å oppsøke arenaer hvor det sannsynligvis befinner seg potensielle kandidater. Hobbysamfunn, jobb, byen, skog og mark osv. Felles interesser er jo en slager, så om det er dataspill du er glad i, kunne du vel delta på noen lan og gå på spill/nettkaféer? Der er det hvertfall nok av mannfolk, og underskudd på kvinnfolk(var hvertfall det i min tid) ;)

Lenke til kommentar
Hva skal til for å få seg en type?

Send pm for date, du :dribble:

jeg bruker 60% av tiden min på dataspill

mhm, hvis du har en barbær pc, ikke glem den, vi kan spille litt:D

utseende har lite å si,btw, Det hele blir problematisk når du 24 timer har det i hodet at du ikke har type. Det er der en begynner å synes synd på seg selv, og kan bli desperat.

du kan vel spille bare bite litt mindre, og istedet begynne å gå ut på byen av og til.

Du holder jo deg inne så mye som 60%(++) av tiden din, så gutter har nesten ikke sjanse til å møte deg. Ingen kommer til å banke på døren din og be deg "ut".

jenter som spiller /driver med data, er faktisk veldig populære. Det er ikke så mange som deg skjønner du, og det gjør det liksom unik.

Drømmegutten din kommer til dukke opp

Lenke til kommentar

Du kan alltids prøve date-sider på nett om du har store vanskeligheter med å finne noen.

Bortsett fra det tror jeg det er muligheter for å treffe noen i forbindelse med sport, hobby, eller lignende.

Sist men ikke minst må du ta litt initiativ om du møter noen du kunne tenke deg å bli bedre kjent med. Hint frempå om å spise lunsj sammen eller noe i den duren.

Lenke til kommentar

Eg er desperat! Å gi faen hjalp heller lite. Så eg skjønnar godt kva du meinar. Men at du er vill, pervers og likar dataspill skulle ikkje vere nokon hindring. Men lykke til med søket. Beklager at eg ikkje er til meir hjelp... For eg har samme problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...