Skyax Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) I dag når jeg slo på pc`en, så virket ikke nettet... Jeg tok sån feilsøk på MSN, å da kom det opp at jeg hadde feil Gateway... ??? Har prøvd å trykke reparer tilkobling å sånt.. Ingenting virker! Og pcn låser seg når jeg trykker deaktiver, så aktiver :S Jeg bruker kabel. Trenger virkelig hjelp! Endret 14. juli 2008 av Skyax Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Står det at nettverket er koblet til? Lenke til kommentar
tmmathiassen Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 I dag når jeg slo på pc`en, så virket ikke nettet...Jeg tok sån feilsøk på MSN, å da kom det opp at jeg hadde feil Gateway... ??? Har prøvd å trykke reparer tilkobling å sånt.. Ingenting virker! Og pcn låser seg når jeg trykker deaktiver, så aktiver :S Jeg bruker kabel. Trenger virkelig hjelp! har du prøvd skru av alt, modem, pc, etc. Hender det henger seg opp. Slå på pcen til slutt. Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Det virket ikke Står noe om min Gateway når jeg feilsøker... Jeg er tilkoblet. Sender 280 pakker, mottar 0.. (har ikke peiling hva det er da men ) Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Brannmur.. Hvordan brannmur har du? Lenke til kommentar
Artemis-Entreri Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 kan kanskje ha noe med zonealarm og nyeste XP oppdateringen å gjøre? http://www.hardware.no/artikler/dns-fiks_k...et/53785?pid=13 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Var akuratt det jeg tenkte også. Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Nei nå har jeg samme problem igjen.. Prøver reparer tilkobling, så står det at den misslukkes i å gjøre det:S Nei, bruker ikke zonealarm;) Bare Windows sin og AVG antivirus... Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Og nå kom det tilbake igjen:S Det skjer hver gang etter jeg har hat pcn i ventemodus... Nå er det et problem med DNS eller hva der heter. Hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå