Joachim_F Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Spillhelten som er tøffere enn toget og barskere enn Rambo tar turen til DS og PSP. Les mer Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hvorfor skal Duke Nukem gå over til console nå? Når det alltid har vært til PC alle disse årene. Dårlige greier spør du meg. Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 æsj, fysj og fy. Konsoll og first person shooters høyrer ikkje sammen. Og særleg ikkje Legendariske Duke Nukem!! -skuffa. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg vet ikke om dette blir et førstepersons skytespill. Det har forresten kommet mange Duke Nukem-spill til konsoll opp gjennom årene, og dessuten har det kommet mange Duke Nukem-spill som ikke har vært førstepersons skytespill (de første Duke Nukem-spillene var sideskrollende plattformspill, f.eks.). Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Kan ikke si jeg gruer meg til å spille Duke på storskjerm.... Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Kan ikke si jeg gruer meg til å spille Duke på storskjerm.... Det er snakk om DS og PSP da Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Ja og? Du kan ikke spille PSP på tv'en mener du? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hm.. Da er det bare å sette en huskelapp med dato om ti år... Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg blir ikke tilfredsstilt før jeg sitter med et eksemplar av DN:Forever i hendene! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg blir ikke tilfredsstilt før jeg sitter med et eksemplar av DN:Forever i hendene! Vente lenge før du skal nappe løken du altså Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Yes. It has begun, dette har jeg ventet på. Nå er det mye som tyder på at DNF, begynner å bli klar for release, tør jeg gjette på julen 09. Apogee/3dRealms begynner å hype opp denne gamle helten fremover til release av spillet, vil tippe vi får se Duke 3d på Live Arcade og kanskje PSN, er vi heldige så dukker opp kanskje flere Apogee helter(personlig trur jeg Death Racer, hadde gjort det veldig bra). Jeg kjenner det på gikta, DNF julen 09 Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Det har forresten kommet mange Duke Nukem-spill til konsoll opp gjennom årene, og dessuten har det kommet mange Duke Nukem-spill som ikke har vært førstepersons skytespill (de første Duke Nukem-spillene var sideskrollende plattformspill, f.eks.). Var et på Nintendo 64 når jeg tenker meg om, var i allefall tragisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg