Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Lillestrøm VGS Musikk / Almenn

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg søkte musikklinja på Lillestrøm som 1. valg, men kom ikke inn. Er nummer 7 på ventelista. Tror dere jeg har sjangs i det hele tatt?

Jeg godtok andrevalget også, som er Almenn (studie...?) på Lillestrøm. Er det en bra skole og linje? Bra miljø og slikt? ;)

Endret av AndyBown
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg søkte musikklinja på Lillestrøm som 1. valg, men kom ikke inn. Er nummer 7 på ventelista. Tror dere jeg har sjangs i det hele tatt?

Jeg godtok hvetfall andrevalget også, som er Almenn (studie...?) på Lillestrøm. Er det en bra skole og linje? Bra miljø og slikt? ;)

Lillestrøm er noe spesielt, der er det et meget bra miljø og alle som går der blir godtatt. Et ganske seriøst miljø, kan nok komme av at det er så høyt snitt for å komme inn der. Kjenner en del folk som går der og alle trives.

Jeg tror ikke du kommer inn på musikklinja, fordi det er en ganske eksklusiv linje som få takker nei til, men du kan da håpe, for ingenting er umulig.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998
Hei!

Jeg godtok andrevalget også, som er Almenn (studie...?) på Lillestrøm. Er det en bra skole og linje? Bra miljø og slikt? ;)

Jeg godtok også allmenn på Lillestrøm :) Har hørt mye bra om skolen ihvertfall. At det er flott miljø, bra undervisning, osv. Vil også høre fra folk som går/ har gått der :)

Lenke til kommentar

Skal starte i 3 klasse på MK på Lillestrøm til høsten. På de to årene jeg har gått der har jeg ihvertfall fått inntrykk av at det å gå ut fra skolen med gode referanser fra de yrkesfaglige linjene scorer høyt hos potensielle arbeidsgivere. Utover det så er det et veldig bra miljø på skolen hvor de fleste kommer overens osv.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Medlem-148998
Fikk et brev i dag fra Lillestrøm vgs. De lurte på om jeg ville havne i den klassen som har naturfag på engelsk, en slags IB-greie. Noen som abefaler dette? ;)

Hm, fikk ikke jeg :p Men jeg skal søke IB neste år ihvertfall;)

Lenke til kommentar

Jeg skal også på lillestrøm ssp:D har hørt mye bra om skolen både miljø og undervisning:D... skal i den klassen som har NogM på engelsk:D hørt at det er sykt høyt nivå der å at noen/mange går ned så trur det blir hardt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...