Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Grattis til de to nye bødlene! Valgene befester troen på at forumet fortsatt skal gå på skinner. Det synes jeg personlig kan bli litt slitsomt. Hvorfor er det ingen som ser potensialet i at eks: Pricks, Snekker'n, Mr Olsen, Glint, Goliatmo, og Saluttknall som moderatorer!? Det hadde blitt steikendeen interressant dere! Ser for meg mange søvnløse netter, med innlagte grove overgrep mot omgivelsene. Dette kalles dynamikk satt i system, kjærringer ... Som vanlig er det vel ingen som gidder å høre på landsbyidioten, ja, annet enn den sterkt psykisk utviklingshemmede katten min!? Den sitter forresten å ser på meg nå. Kan det være kjærlighet, eller er den som vanlig sulten? "Sulten" burde faen meg være navnet på svinet. Den har dæven ta blitt så kjepphøy at den tar seg den frihet å bite, hvis den må vente lengre enn 5 sekunder på at trauet skal fylles, og jeg min arme dust har i tillegg kjøpt det feteste foret til krapylet. Kunne vel i det svartsvidde ikke stole på merra som anbefalte foret, hun har vel sikkert bare skrammel oppi huet, dustekjærringa ... Ok, får fylle opp skåla da, før blodet begynner å renne. Har forøvrig syslet med tanken om å komme evolusjonen i forkjøpet! Skal forsøke å endre Flåttens gener slik at den suger fett fremfor blod. Kattekreket som er en heil peis når det gjelder å tiltrekke seg de små hyggedyra burde da bli sylslank i løpet av no time. Ellers har jeg det bare bra! Endret 19. juli 2008 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Som mange før, og sikkert etter meg, gratulerer! Har dog dessverre aldri sett noen til Camrot, datating såvidt. Jeg vil ha mer moderering utenfor kjernen av forumet *host, bilforumet?*! Nuvel Lenke til kommentar
QBab Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Hva er det du spiser til frukost PencilCase? Edit: Grattis til vinnerne av "moderatorkrigen" eller whatevver.. Endret 22. juli 2008 av QBab Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 PencilCase Uansett, gratulerer til de nye moderatorene. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 PencilCase Uansett, gratulerer til de nye moderatorene. Nå holder skinnet på med lureri ... saken, som så klart skal benevnes som et "lite uskyldig dyr", virker som svinet profiterer på, og det ved at den lager smilie-fjes, jeg lar meg faen ikke lure! Det eneste jeg får lyst til er å trampe en aldri så liten rektum-orme-beskyttelse, så inn i det unevnelige at katteskinnet får tørket av seg gliset!? Ok, ikke sulten!? Hvem skal vinne nå? Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Gratulerer til begge. Er ikke i tvil om at begge vil gjøre en god jobb. Har allerede lagt merke til at Camrot har begynt å ordne opp i spill-delen. Bra jobbet! Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Føyer meg inn i rekken av gratulanter. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Gratulerer datating og Camrot! datating, fortsett med de gode kvalitetspostene dine Camrot kjenner jeg ikke til, så kan dessverre ikke si noe om deg. Men uansett, gratulerer! Keep up the good work. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Hyggelig å se litt nye folk til moderatorteamet! Gratulerer! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Gratulerer! Svar på rapporteringer har gått en smule treigere de siste månedene - får håpe at det bedrer seg nå. :-) Endret 31. juli 2008 av Jooakim Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Enig med deg der Jooakim. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 jeg har slettet noen poster. hold dere til saken folkens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå