Gå til innhold

Moderatorteamet styrkes med datating og Camrot

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147

Grattis til de to nye bødlene!  :fun:

Valgene befester troen på at forumet fortsatt skal gå på skinner. Det synes jeg personlig kan bli litt slitsomt. Hvorfor er det ingen som ser potensialet i at eks: Pricks, Snekker'n, Mr Olsen, Glint, Goliatmo, og Saluttknall som moderatorer!? Det hadde blitt steikendeen  interressant dere! Ser for meg mange søvnløse netter, med innlagte grove overgrep mot omgivelsene. Dette kalles dynamikk satt i system, kjærringer ...  :roll:

Som vanlig er det vel ingen som gidder å høre på landsbyidioten, ja, annet enn den sterkt psykisk utviklingshemmede katten min!? Den sitter forresten å ser på meg nå. Kan det være kjærlighet, eller er den som vanlig sulten? "Sulten" burde faen meg være navnet på svinet. Den har dæven ta blitt så kjepphøy at den tar seg den frihet å bite, hvis den må vente lengre enn 5 sekunder på at trauet skal fylles, og jeg min arme dust har i tillegg kjøpt det feteste foret til krapylet. Kunne vel i det svartsvidde ikke stole på merra som anbefalte foret, hun har vel sikkert bare skrammel oppi huet, dustekjærringa ... :yes:

Ok, får fylle opp skåla da, før blodet begynner å renne. Har forøvrig syslet med tanken om å komme evolusjonen i forkjøpet! Skal forsøke å endre Flåttens gener slik at den suger fett fremfor blod. Kattekreket som er en heil peis når det gjelder å tiltrekke seg de små hyggedyra burde da bli sylslank i løpet av no time.

Ellers har jeg det bare bra!

:)

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
PencilCase :blush:

Uansett, gratulerer til de nye moderatorene.

Nå holder skinnet på med lureri ... saken, som så klart skal benevnes som et "lite uskyldig dyr", virker som svinet profiterer på, og det ved at den lager smilie-fjes, jeg lar meg faen ikke lure! Det eneste jeg får lyst til er å trampe en aldri så liten rektum-orme-beskyttelse, så inn i det unevnelige at katteskinnet får tørket av seg gliset!? 

Ok, ikke sulten!? Hvem skal vinne nå?

:mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...