Snorre Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Velkommen til teamet. Forsterkninger er alltid å ønske. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Gratulerer og kondolerer. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 1) Dere må alltid gi beskjed når nye moderatorer og brukermoderatorerer blir ansatt. Vennligst ingen snikinnføring. Alle moderatorene er viktig, selv om dere skulle bare ansatte kun en person. (Ikke lek Funcom ) 2) Hvordan ligger dere an med likestillingen? Har dere 40% kvinnelige moderatorerer nå? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Har vi 40% kvinnelige brukere? 4%? Endret 16. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 1) Dere må alltid gi beskjed når nye moderatorer og brukermoderatorerer blir ansatt. Vennligst ingen snikinnføring. Alle moderatorene er viktig, selv om dere skulle bare ansatte kun en person. (Ikke lek Funcom ) Noe vi også gjør, om jeg da ikke har gått glipp av noe 2) Hvordan ligger dere an med likestillingen? Har dere 40% kvinnelige moderatorerer nå? Vi har intet mål om likestilling. Likebehandling derimot, som betyr at vi ikke gjør kjønn til en faktor under utvelgelsen, det satser vi på. På den måten unngår vi å kjønnsdiskriminere noen. Vi har beklageligvis kun 1 jente i moderatorteamet, noe som henger sammen med at kvinneandelen på forumet er lav samt at veldig få kvinner søker om å bli moderator. Det vil jevne seg ut når kvinneandelen øker og interessen for å moderere er der. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 La oss ikke ta den diskusjonen igjen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hvorfor ikke? Det er imo en viktig diskusjon Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg vet det er interesse fra noen jenter hvertfall Forresten, for meg som bruker er det likegyldig om det er en mann eller dame som modererer, bare personen er flink og saklig. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hvorfor ikke? Det er imo en viktig diskusjon Jeg har ikke noe imot diskusjonen i seg selv, og det er helt klart en viktig diskusjon. Men forrige gang det ble tatt opp så endte det med side på side med akkurat de samme argumentene og forklaringene, uten at man kom noen vei. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Det minner meg om en annen diskusjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Gratulerer. Antar datating skal holde orden på mobildelen av forumet, mulig jeg blir litt mer aktiv der igjen. Lykke til begge to. Jeg og har merket at det er ganske dødt av moderatorer der, med unntak av eks simen1 eller hvem det er jeg har sett der. Spesielt er "pda og andre dingser" underforumet overfyllt av tråder som handler om mobiltelefoner og mp3 spillere. Tror det er (eksempelvis) to grunner til dette: -Underforumbeskrivelsen sier at forumet omhandler pocketPC, noe som vi si windows mobile, men egentlig skal winmobile (såvidt jeg vet) inn i "Programmer, spill og operativsystemer" sammen med symbian etc. -Amobil er den siden io tek nettverket som anmelder mp3 spillere, men mp3 delen av forumet ligger ikke i amobil sin "del". kanskje en redirect lenke? either way gratulerer ti llovens nye lange armer Lenke til kommentar
MRN Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Noe vi også gjør, om jeg da ikke har gått glipp av noe Bare det at jeg stusset på denne formuleringen her fra førsteinnlegget: "De ønskes velkommen og ikke vær overrasket om det dukker opp et par nick til med tittelen brukermoderator i den nærmeste fremtid." Da legges det selvsagt ut som en egen tråd, ikke sant? Vi har intet mål om likestilling. Likebehandling derimot, som betyr at vi ikke gjør kjønn til en faktor under utvelgelsen, det satser vi på. På den måten unngår vi å kjønnsdiskriminere noen. Vi har beklageligvis kun 1 jente i moderatorteamet, noe som henger sammen med at kvinneandelen på forumet er lav samt at veldig få kvinner søker om å bli moderator. Det vil jevne seg ut når kvinneandelen øker og interessen for å moderere er der. Godt svar Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Dersom det 'dukker opp et par nye nick i grønt', vil folket selvfølgelig bli informert om dette i en egen tråd i denne kategorien, på samme måte som alltid. Ingen grunn til å engste seg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Etter en kort run-in med Camrot som moderator så fremstår han bare som ryddig og grei. Tror dette var et godt valg. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Gratulerer til dere begge, tror begge kan gjøre en god jobb. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Datating var nok et fornuftig valg, tror jeg. Lykke til, til begge to, i hvert fall! Vi har intet mål om likestilling. Likebehandling derimot, som betyr at vi ikke gjør kjønn til en faktor under utvelgelsen, det satser vi på. På den måten unngår vi å kjønnsdiskriminere noen. Vi har beklageligvis kun 1 jente i moderatorteamet, noe som henger sammen med at kvinneandelen på forumet er lav samt at veldig få kvinner søker om å bli moderator. Det vil jevne seg ut når kvinneandelen øker og interessen for å moderere er der. Godt svar Ja, enig i det, og med det er vel egentlig diskusjonen lagt død. Endret 18. juli 2008 av OML Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 For å øke andelen kvinnelige brukere og moderatorer burde dere gi alle kvinnelige brukere permanent moderator tilgang. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Jasså, så dere vil ha kvinnfolk?! http://forum.kvinneguiden.no/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå