Gå til innhold

Moderatorteamet styrkes med datating og Camrot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1) Dere må alltid gi beskjed når nye moderatorer og brukermoderatorerer blir ansatt. Vennligst ingen snikinnføring. Alle moderatorene er viktig, selv om dere skulle bare ansatte kun en person. (Ikke lek Funcom :) )

2) Hvordan ligger dere an med likestillingen? Har dere 40% kvinnelige moderatorerer nå? :)

Lenke til kommentar
1) Dere må alltid gi beskjed når nye moderatorer og brukermoderatorerer blir ansatt. Vennligst ingen snikinnføring. Alle moderatorene er viktig, selv om dere skulle bare ansatte kun en person. (Ikke lek Funcom :) )

Noe vi også gjør, om jeg da ikke har gått glipp av noe

2) Hvordan ligger dere an med likestillingen? Har dere 40% kvinnelige moderatorerer nå? :)

Vi har intet mål om likestilling. Likebehandling derimot, som betyr at vi ikke gjør kjønn til en faktor under utvelgelsen, det satser vi på. På den måten unngår vi å kjønnsdiskriminere noen. Vi har beklageligvis kun 1 jente i moderatorteamet, noe som henger sammen med at kvinneandelen på forumet er lav samt at veldig få kvinner søker om å bli moderator. Det vil jevne seg ut når kvinneandelen øker og interessen for å moderere er der.

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke? Det er imo en viktig diskusjon :)

Jeg har ikke noe imot diskusjonen i seg selv, og det er helt klart en viktig diskusjon. Men forrige gang det ble tatt opp så endte det med side på side med akkurat de samme argumentene og forklaringene, uten at man kom noen vei. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Gratulerer. Antar datating skal holde orden på mobildelen av forumet, mulig jeg blir litt mer aktiv der igjen.

Lykke til begge to. :)

Jeg og har merket at det er ganske dødt av moderatorer der, med unntak av eks simen1 eller hvem det er jeg har sett der. Spesielt er "pda og andre dingser" underforumet overfyllt av tråder som handler om mobiltelefoner og mp3 spillere. Tror det er (eksempelvis) to grunner til dette:

-Underforumbeskrivelsen sier at forumet omhandler pocketPC, noe som vi si windows mobile, men egentlig skal winmobile (såvidt jeg vet) inn i "Programmer, spill og operativsystemer" sammen med symbian etc.

-Amobil er den siden io tek nettverket som anmelder mp3 spillere, men mp3 delen av forumet ligger ikke i amobil sin "del". kanskje en redirect lenke?

either way gratulerer ti llovens nye lange armer :D

Lenke til kommentar
Noe vi også gjør, om jeg da ikke har gått glipp av noe

Bare det at jeg stusset på denne formuleringen her fra førsteinnlegget: "De ønskes velkommen og ikke vær overrasket om det dukker opp et par nick til med tittelen brukermoderator i den nærmeste fremtid."

Da legges det selvsagt ut som en egen tråd, ikke sant?

Vi har intet mål om likestilling. Likebehandling derimot, som betyr at vi ikke gjør kjønn til en faktor under utvelgelsen, det satser vi på. På den måten unngår vi å kjønnsdiskriminere noen. Vi har beklageligvis kun 1 jente i moderatorteamet, noe som henger sammen med at kvinneandelen på forumet er lav samt at veldig få kvinner søker om å bli moderator. Det vil jevne seg ut når kvinneandelen øker og interessen for å moderere er der.

Godt svar :)

Lenke til kommentar

Datating var nok et fornuftig valg, tror jeg. :) Lykke til, til begge to, i hvert fall!

Godt svar :)

Ja, enig i det, og med det er vel egentlig diskusjonen lagt død.

Endret av OML
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...