DFLW Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Ser at det er en del fra Rogaland her, noen som har lyst til å møtes å ta noen pils neste helg? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Hehehe korfor er det ingen som har svart enda? :smile: Lenke til kommentar
allyse Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Ser at det er en del fra Rogaland her, noen som har lyst til å møtes å ta noen pils neste helg? Joa, men tror nok aldersgruppen strekker seg ganske langt vil jeg tro... Lenke til kommentar
smetho Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Hehe, danne egne HW-rekker i baren! Ikke bare TG-folk som skal få ha det gøy nei!! Vi kunne også lagt oss egne T-skjorter: [email protected] Nei, kan nok ikke. Skal i storfest (bursdag) neste helg.... Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Skulle vært med hvis jeg hadde vært hjemme, men jeg er sløv student i Bergen for tiden Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Ser at det er en del fra Rogaland her, noen som har lyst til å møtes å ta noen pils neste helg? Tja... I Stavanger da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå