Left Blank Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 http://www.last.fm/music/Coax/Fol Streaming og nedlasting er tilgjengelig. Takk! Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Som forventet liker jeg veldig godt det jeg hører. Det høres ut som en slags sci-fi-fisert blanding av FSOL og Autechre synes jeg. Etter å ha hørt gjennom alle låtene, må jeg si dette er ett av de beste science-fiction-låtende albumene jeg har hørt. Ekstremt dyktig gjennomført Denne må legges til i musikkbiblioteket og mp3 spilleren (så sant det ikke finnes mp3er med høyere kvalitet enn 128 kbps?) Endret 20. juli 2008 av Idonotlikebroccoli Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 takk mann! glad at noen liker slik scifi absktrakt idm greier ;D det er et konsept album mer enn noe annet, Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Sci-fi abstrakt idm greier (Autechre, FSOL, Solar Fields, Xanopticon etc.) er den beste musikkoppdagelsen jeg har gjort siden jeg oppdaget trance i 2000 Men har du høyere kvalitet enn 128 kbps tilgjengelig for dette albumet? Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 jepp! men desverre, sa matte jeg skifte pa noen sanger og slikt, skifter tittel og. jeg har den ferdige versjonen klar i morra.. 320 cbr mp3. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 blir litt forsinkelser med albumet, sorry.. ma arbeide mer med det.. Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Ta deg tiden du trenger. Det viktigste er at du selv er fornøyd Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 http://www.infectedsector.com/Coax-Entangled-2008-CD/ thar har du ferdig album. og btw takk for at jeg fant siden din innmari bra player fra yahoo Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Tusen takk, gledelig nyhet Tøft å se nye titler og kunst. Og ja, Yahoo-spilleren er meget bra. Jeg prøvde andre alternativer med en spiller per låt, men cpu-bruken kom da lett opp i 90%. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå