Deathsh00t Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Hei! Jeg lurte på om dt var ulovlig å se på filmer på nettet? Altså du laster ikke ned, men bare ser på det rett fra nettet lxsm. Bl.a Www.debian.net <-- Bra side, det eneste du trenger er Divx Web Player, så får du se nesten alle filmer, noen virker ikke. Link endret. Linking til slike sider er ett regelbrudd. Endret 14. juli 2008 av agvg Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Hei!Jeg lurte på om dt var ulovlig å se på filmer på nettet? Altså du laster ikke ned, men bare ser på det rett fra nettet lxsm. Bl.a Www.debian.net <-- Bra side, det eneste du trenger er Divx Web Player, så får du se nesten alle filmer, noen virker ikke. Tror ikke det er lov nei siden det er gratis og filmene er rippet osv, tviler på at filmselskapene har noen avtale med debian f.eks om at de får lov til å legge filmene ut for allmenn view. Kan godt hende at du som person som sitte å titter på filmen ikke gjør noe ulovlig, men er ganske sikker på at de som driver sia gjør noe lysky. Endret 14. juli 2008 av agvg Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Min ideologi er at man gjør hva man vil helt til purken banker på døra Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Min ideologi er at man gjør hva man vil helt til purken banker på døra hehe, ja Jeg carer til alt sånt ''ulovligheter'' med tanke på nedlastning osv. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Det KAN jo hende at websiden gir deler av reklameinntektene til filmselskapene, men sjansen er liten. 100% av slike gratis sider er nok ulovlig piratvirksomhet. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Dataene lastes ned på din pc, den eneste forskjellen er at du ikke lagrer dataene til senere bruk. Du kan kanskje klare å vri deg unna men moralsk er det liten forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg