Spirograf Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Vurderer å bytte min X360 med en PS3, men jeg klarer ikke å bli fortrolig med kontrolleren til PS3. Plasseringen av den venstre thumbstick'en blir helt feil, og triggerknappene (L/R2) er for flate etter min smak. Er det noen som vet om det fins bedre kontrollere til PS3? Altså noen som er designet med tanke på moderne spill som utnytter venstre thumbstick? Jeg trenger saklige tips, vennligst ingen "kontrolleren til PS3 er best!" o.l. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Tomne Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Denne? hvis du er hendig og liker 360 kontrolleren Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) husker jeg fikk krampe i fingrene de første ukene jeg spillte på ps3en min.. var helt for jævli menne så fort jeg hadde gjennomført mitt første spill så satt den som et skudd, dersom du ikke finner bedre kontroller så håper jeg det er en mager trøst forslag: mja chillstream nå utgår jo tråd med høye kneløft, men mulig den finnes i annen variant, ligger litt forskjelligt om du søker på ps3 controller på www.kelkoo.no Endret 14. juli 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Tomne: Fikk ikke opp den linken du satte inn... Har sett på Chillstream ja, men den har også "feil" plassert venstre thumbstick. Størrelsesmessig er den OK Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Med mindre du modifiserer en 360 kontroll, så må du bare bli vant me at den e på "feil" sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå