DrPhlux Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hvis denne routeren blir like bra som den ser ut, skal den i hus. Det er helt sikkert. Forventet i salg Q3, og det er jo ikke så lenge til. https://prisguiden.no/product.php?productId=91648 http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:1887733 Lenke til kommentar
Evil Eye Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 http://www.smallnetbuilder.com/component/o...art/Itemid,189/ Lenke til kommentar
Mr-Nice Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Ser at DIR-855 er en av de bedre routerne på markedet. Har kun ett spørsmål, før jeg går til innkjøp. Har en laptop i leiligheten min. Den er koblet rett i modemet fra Get. Vil ikke dette være det optimale oppsettet? Vil det å plugge inn den beste routeren på markedet imellom pc og modem gjøre tilkoblingen mer stabil eller nedlastingen raskere? Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 Vil det å plugge inn den beste routeren på markedet imellom pc og modem gjøre tilkoblingen mer stabil eller nedlastingen raskere? Nei, sannsynligvis ikke. Men det spørs jo også hva du sammenligner med. Lenke til kommentar
Mr-Nice Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Vil det å plugge inn den beste routeren på markedet imellom pc og modem gjøre tilkoblingen mer stabil eller nedlastingen raskere? Nei, sannsynligvis ikke. Men det spørs jo også hva du sammenligner med. Takk for bra svar. Da er konklusjonen at jeg bør unngå router så lenge jeg ikke trenger det.. Legger heller pengene i en firewire tilkoblet hd fra Lacie eller mybook essential 2tb. Så selger jeg Mybook World, som er nettverksharddisken min. Bare tull med den uansett. Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hvordan er det med ADSL 2 støtte på denne? Ser ut som en glimrende router for mine behov, men om den ikke kan erstatte mitt nåværende speedtouch-modem så hjelper det ikke så mye. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 ^ViFtA^: Dette er ikke et routermodem, men bare en router. ADSL2+ er uavhenging av routeren. Men full utnyttelse av hastighet får du på WLAN med denne routeren om du har rask linje Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Takk for bra svar. Da er konklusjonen at jeg bør unngå router så lenge jeg ikke trenger det.. Legger heller pengene i en firewire tilkoblet hd fra Lacie eller mybook essential 2tb. Så selger jeg Mybook World, som er nettverksharddisken min. Bare tull med den uansett. Tips til backup og nettverkslagring: Disk Station DS107+ Disk Station DS207+ Har den siste med to disker i Raid1. Helt utrolig robust, brukervennlig og fullspekket med glimrende verktøy. Aldri mer usb-lagring på meg. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) vis du har router+router combo fra din ISP, da kan du sette den i routed pppoe og bruke nye 11n routeren å koble opp da er routeren fra ispen din bare et ADSL/2+ modem det har jeg gjort telefonkontakt > Speedtouch router/modem i bridge > DIR-655 11n Router Endret 23. september 2008 av wiak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå