Nitrax92 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Hei! Viste ikke helt hvor jeg skulle poste denne, men prøver her. Altså jeg er på utkikk etter ett nytt headsett, og jeg tenkte at prisen helst ikke bør overstige 600,-kr Jeg skal både spille og høre på musikk med headsettet. Jeg har alt for mange ganger kjøpt meg headsett "på sparket" altså ser det bra ut så kjøper jeg Men denne gangen vill jeg helst ha litt med kvalitet, god lyd og mikrofon. Vist det er mulig til denne prisklassen? Så litt på Speed-Link SL-8793 Men da leste jeg her at det var veldig dårlig kvalitet på den Så også litt på Koss Headset HQ2 Men igjen leste jeg at det var ikke noe musikk headsett. her Har dere noen gode forslag? Kan godt også linke headsett som overstiger prisklassen min, så kan jeg vurdere om det er verdt det Takker for alle forslag Endret 14. juli 2008 av Nitrax92 Lenke til kommentar
Nitrax92 Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Mmm ja, men likte ikke helt fargen på det Men ellers så det jo bra ut :!: Tror dere om dette da? Lenke til kommentar
Nitrax92 Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Tar og bestiller Saitek Cyborg 5.1 jeg Men jeg skulle gjerne hatt en sån forlenger til lydkabelen, vet noen hvor jeg kan få tak i det? Eller hva heter det? Skulle helst bestilt fra komplett.no da jeg skal bestille headsettet der i fra, men finner det ikke jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå