firberblad Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hvis du ser på hvor bra xbox live er i forhold til playstation store så er det verdt 45 kroner pr. måned. Jeg hadde glatt bladd opp en hundrelapp. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hvis du ser på hvor bra xbox live er i forhold til playstation store så er det verdt 45 kroner pr. måned. Jeg hadde glatt bladd opp en hundrelapp. Tviler ikke på det, men jeg har ingen behov for å spille online på 360'en... derfor er det bortkastet penger for meg. Bruker kun PC'en til online-spilling da det hovesaklig går på FPS og RPG. Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Haha! Var på vei til å laste ned, men man MÅ ha gold membership for "å få lov" til å prøve en demo. Er det mulig å være så blåst? :!: Konklusjon: Jeg driter i spillet. De kan bare ha det så godt. Hehe, sølv mebership spillere kan laste den en uke etter demoen er gitt ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Khogn, kommer til Xbox Live silver-medlemmer på mandag, silversubscribers får det som regel en uke etter folk med gold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg