mcgroven Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Too Human blander sammen en haug med spillelementer og temaer, og håper på det beste. Les mer Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Noe sier meg at dette spillet kommer til å suge. Lenke til kommentar
RomTorsk Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Dette virker jo spennende, elsker spill inspirert av norrøn mytologi Laster ned demoen nå. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Noe sier meg at dette spillet kommer til å suge. jaha why? syns det virker veldig spennende gleder meg til å prøve demoen senere idag:) Lenke til kommentar
bjs Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Maskinene kommer vel bevæpnet med misteltein? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Er utruleg spent på denne tittelen. Er litt usikker på om eg skal teste demoen - dersom denne stammer frå uferdig kode, kan jo det bli ein kjepp i hjulet for retail utgåva. Eg trur dette kan bli veldig spanande, og håpar at ein kompis eller to av meg òg plukkar opp spelet, slik at me kan spele COOP. Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Utgangspunktet er i det minste klokkeklart. Du spiller som guden Balder, sønn av Odin.. Ja.. Jeg stoppet å lese der, ja. "Hei! Jeg heter Balder og er sønn av Odin. Og jeg er bioingenør. " Det er noe som ikke klinger helt der.. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Grunn til at jeg tror dette spillet kommer til å feile miserabelt er nettopp det at de prøver å stappe all mulig form for kreativitet inn i ett spill, er redd det hele blir half-assed. Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Testet nettopp demoen, hadde ikke alt for store forhåpninger til spillet, men det var faktisk ikke så værst. Blir mest sannsynlig kjøp her. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Haha. Dette var skuffende av SK. DSanity til GC var fulfullstappet med en glimmrende historie, men dette? Balder er død. For faen. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Spilt demoen nå , og er det bare meg , eller var kamera vinklene det mest grusomme noengang ? Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Er utruleg spent på denne tittelen. Er litt usikker på om eg skal teste demoen - dersom denne stammer frå uferdig kode, kan jo det bli ein kjepp i hjulet for retail utgåva. Eg trur dette kan bli veldig spanande, og håpar at ein kompis eller to av meg òg plukkar opp spelet, slik at me kan spele COOP. Er det altså mulig å spille COOP? Det ville isåfall vært rått i et Rollespill. Endret 14. juli 2008 av jonna123 Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Er det altså mulig å spille COOP? Det ville isåfall vært rått i et Rollespill. Ja, er mulig å spille COOP. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Det ble litt morsommere når du lærte deg å bruke sverdet skikkelig men kameraet var elendig og historien forvirrende. Alt virket dårlig satt sammen. Kanskje det løser seg opp senere i spillet, men jeg vil ikke kjøpe det. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Ja, enig i at kameraet ikke er så veldig bra.. Men syns det var ganske underholdende, godt mulig jeg kjøper det.. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Eneste minuset så langt er kameraet. Kanskje det blir bedre på "final". Ellers så var det artig nok. Grafisk sett rimelig bra, og kampene ble ganske så artige når jeg fikk noen nye våpen og armor. Likte å skyte ned de målsøkene rakettene til fienden. Blir nok et mulig kjøp dette her. Lenke til kommentar
RomTorsk Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Var ikke helt fornøyd med hvordan kameraet fungerte, men ellers et veldig flott spill. Likte mixen av sci-fi og norrøn mytologi Endret 14. juli 2008 av Kaufman Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Kamerat minner meg litt om Ninja Gaiden sitt. Du får liksom ikke snudd det slik at du kan se hvor du vil. Ender litt opp med å gå i blinde. Men ellers synes jeg spillet virket fett. Ganske tilfredstillene å kunne slå den veien du vil, ved hjelp av den analoge stikken. Pistolene var lite tilfredstillene, de ble bare overflødig for min del. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Pistolene var lite tilfredstillene, de ble bare overflødig for min del. Brukte noen laser guns på å skyte ned raketter. Locka auto og plukka dem ned fra god avstand. Helt sjef Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Haha! Var på vei til å laste ned, men man MÅ ha gold membership for "å få lov" til å prøve en demo. Er det mulig å være så blåst? :!: Konklusjon: Jeg driter i spillet. De kan bare ha det så godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg