Gå til innhold

Minnebrikke til PSP

Anbefalte innlegg

Nå var jeg nettopp nede på elkjøp'ern, og får beskjeden at memory stick duo er utgått og gammeldags og de selger 4GB'en for 1900kr!!!! (???????!!!?!??!)

Jeg får bakoversveis, sier "herregud" og går ut døra. BITTELITT provoserende at Sony selger produkter som "trenger" et utgått produkt? Jeg må ærlig innrømme jeg kjøpte PSP'en min på ren impuls da spaceworld hadde den til 1498, men gleden ramla litt nå. Gikk inn på sony's nettsteder men der skriver de jo selv at minnebrikken er på tur ut av sortimanget. Hva faen?

Hva skal sony gjøre med alle PSP'ene som trenger minnebrikker når Memory Stick Duo'en forsvinner helt fra markedet? Ble litt provosert jeg, men takket være hardware's prissøk vet jeg at jeg finner en 4GB's minnebrikke til 400-500 kr.

Takk for net-shopping ass. Men dette var en litt kjip oppdagelse etter å ha kjøpt noe man virkelig så fram til å bruke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har et lite spm. og bruker denne istedet for og lage ny tråd.

Kjøpte en "4Gb Memory Stick PRO Duo High Speed" til 100kr på dealextreme.com, og skjønner at den ikke er orginal. Men hva er forskjellen?

Leste en gang at uorginale har +-200mb mindre plass og er tregere, stemmer det?

Lenke til kommentar
Nå var jeg nettopp nede på elkjøp'ern, og får beskjeden at memory stick duo er utgått og gammeldags og de selger 4GB'en for 1900kr!!!! (???????!!!?!??!)

Jeg får bakoversveis, sier "herregud" og går ut døra. BITTELITT provoserende at Sony selger produkter som "trenger" et utgått produkt? Jeg må ærlig innrømme jeg kjøpte PSP'en min på ren impuls da spaceworld hadde den til 1498, men gleden ramla litt nå. Gikk inn på sony's nettsteder men der skriver de jo selv at minnebrikken er på tur ut av sortimanget. Hva faen?

Hva skal sony gjøre med alle PSP'ene som trenger minnebrikker når Memory Stick Duo'en forsvinner helt fra markedet? Ble litt provosert jeg, men takket være hardware's prissøk vet jeg at jeg finner en 4GB's minnebrikke til 400-500 kr.

Takk for net-shopping ass. Men dette var en litt kjip oppdagelse etter å ha kjøpt noe man virkelig så fram til å bruke.

Kjøpte dette selv. Virket som en god deal. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=336042

Lenke til kommentar

Kjøpte en "4Gb Memory Stick PRO Duo High Speed" til 100kr på dealextreme.com, og skjønner at den ikke er orginal. Men hva er forskjellen?

Nei tviler nok på at denne er "High Speed", kjøpte du denne så har den ikke mere enn 3000KB/S. Den har like mye mb som i andre kort da ;)

EDIT: Ops, glemte en null du ;)

Endret av StalkerPrime
Lenke til kommentar

Nei tviler nok på at denne er "High Speed", kjøpte dudenne så har den ikke mere enn 300KB/S. Den har like mye mb som i andre kort da ;)

Hmm, fikk 3MB/s når jeg overførte en 100MB stor video. Det er da mer enn 300KB/S :hmm:

post-42742-1216128258_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...