Gå til innhold

the sun that broke through


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som Carny er inne på så mangler det nok itt på at du greier å formidle opplevelen din helt.

 

Men, jeg tror det bor mer i fila enn det du har fått fram til nå. Litt mer kontrast i mellomtonene i himmelen, så har du et godt bilde. Kanskje en moderat beskjæring av kantene og ville gjort seg.

Lenke til kommentar

takk for svarene til dere begge. har prøvd litt forskjellig med bildet, som du sa fototim. har da fått dette;

 

post-161157-1216046334_thumb.jpg

 

er det bedre. om det er eller ikke er, hva kan gjøres bedre?

både til etterredigering og til en annen gang denne muligheten til å ta bilde åpenbarer seg.

Lenke til kommentar

På min skjerm er den nye versjonen bedre. Det er mer liv i det midtre partiet av bildet.

 

Du spør og hvaa du kan gjøre bedre under opptak. Svaret er nok å ta flere alternative eksponeringer, noen mørke og noen lysere. Jeg tipper du skulle ønske du hadde litt mer informasjon i skyggene. Det ville du hatt da.

Lenke til kommentar
På min skjerm er den nye versjonen bedre. Det er mer liv i det midtre partiet av bildet.

 

Du spør og hvaa du kan gjøre bedre under opptak. Svaret er nok å ta flere alternative eksponeringer, noen mørke og noen lysere. Jeg tipper du skulle ønske du hadde litt mer informasjon i skyggene. Det ville du hatt da.

 

jeg ville egentlig ikke ha noe mer informasjon i skyggene, for de var nemlig full av høyspentlinjer etc.. så det var faktisk mer info i orginalbildet, men tok det vekk.

Lenke til kommentar

Frekk bumping asså... men jeg må bare spørre.. Hvor er Elgen?!?! :D

Fint bilde, men det er noe med Solnedganger og slikt som vi alle syns er pent til en vis grad, men det e såååå mange av dem...

 

Jeg har for eksempelt ett bilde hvor himmelen er helt ROSA (ja ROSA ikke rød eller oransj) tatt for 7-8 år siden med 1mpx kodak kamera... men jeg legger det ikke opp fordi det betyr sikkert mer for meg enn for noen andre... dog et fint bilde, snakk med en fyrstikk fabrikk, forklar dem at elg er ut :D (prøver å være morsom ikke frekk.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...