Gå til innhold

Too Human demo ute nå


trydis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Har fixed camera noen gang vært en spesiellt god idé? Jeg synes det føles som om man må kjempe mot spillets kamera, noe som virker utrolig primitivt. Ellers minner spillet i litt for stor grad om en Mass Effect-klone, i alle fall ved første øyekast. Tenker da spesiellt på fiendene man støter på her.

 

Spillet har potensiale, jeg bare håper de gjør store forbedringer før final release.

 

[EDIT: Rettet skrivefeil.]

Endret av Slettet-t9DveYkZ
Lenke til kommentar
Likte ikke det dere skriver (det at dere får Diablo-følelse), grunnen er at jeg absolutt ikke liker Diablo-serien og andre spill i samme sjanger... Men skal uansett prøve demoen, som jeg må vente på grunnet Microsoft's "forskjellsbehandling" (har Silver membership)

 

Syntes det er helt rett av MS og forskjellsbehandle GOLD og SILVER, man velger faktisk om man ønsker å betale for en tjeneste og gjør man det burde man få fordeler, men tilbake til topic er kjempeskuffa over demoen og kommer ikke til å kjøpe meg dette spillet.

Lenke til kommentar

Har gledet meg lenge til dette, og etter å ha prøvd demoen er jeg så godt som sikker på at jeg kjøper det. Nå var jeg ganske positivt innstilt fra begynnelsen av, men jeg kan skjønne at folk syntes kameraet og siktesystemet virket litt knotete. Jeg spilte igjennom demoen to ganger på rad, og ble etterhvert såpass vant til det at jeg syntes det gikk fint. Ingen irritasjonsmomenter fra min side.

 

Må huske på at dette er et action-rpg i Diablo sjangeren, folk forventer i litt for stor grad for tiden at spill som dette skal ha like bra gameplay som God of War eller at Mass Effect skal være et like bra action spill som Gears of War. Det skjønner jeg også nå som gameplay linjen mellom sjangerene blir mindre klar og en del folk som ikke er så veldig interessert i RPG i utgangspunktet blir lokket til sjangeren. Man spiller ikke Too Human bare fordi det er gøy å slå fiender opp i luften med sverdet, det er vel så viktig at det er en god historie og gjerne at man får et +5 goblinslaying greatsword of infinite badassness. Uansett, gleder meg til spillet og legger ved en liten link hvor man blir presentert for guden Tor, i velkjent stil :)Tor på krigsstien

Lenke til kommentar
Likte ikke det dere skriver (det at dere får Diablo-følelse), grunnen er at jeg absolutt ikke liker Diablo-serien og andre spill i samme sjanger... Men skal uansett prøve demoen, som jeg må vente på grunnet Microsoft's "forskjellsbehandling" (har Silver membership)

 

Syntes det er helt rett av MS og forskjellsbehandle GOLD og SILVER, man velger faktisk om man ønsker å betale for en tjeneste og gjør man det burde man få fordeler, men tilbake til topic er kjempeskuffa over demoen og kommer ikke til å kjøpe meg dette spillet.

Tja... En demo er jo en form for pro-aktiv reklame. Hvis man må "vente for å få lov til å se på reklamen" i forhold til gold-kundene gir man enkelt og greit faen i demoen, og i spillet. Utrolig dårlig markedsføring... i beste fall. Like "lurt" som å få folk til å betale for å se på en reklametrailer.

Lenke til kommentar
eg har lasta ned demoen, men får ikkje respons i spelet. kommer til skjermen der eg skal trykka start, men ingenting utenom xbox-knappen funker. nokon som har tips?

 

bump

 

ingen som har opplevd noko liknande eller som har svar?

 

edit: sletta demoen og lasta den ned igjen, men har fortsatt same problemet

Endret av Oddybody
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...