Jan Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Irriterer meg litt over hvor mye uforståelig piss som dukker opp på BD. Men, det må da bli bedre tider? Funderer litt på hvilke titler jeg ganske enkelt må ha ... om de dukker opp. Hadde vært fint om denne tråden kunne blitt brukt til litt opplysning for de som er spesielt interessert i enkelte titler. Spørsmål om region, dato o.l. har vært litt overalt. "Hva skjer i HD ..." har heller ikke tatt av på det punktet. Selv håper jeg på Apocalypse Now. Det begynner å bli en liten stund siden jeg så den sist, men fant DVD-bildet bra, så tviler det blir noe verre på en evt. BD-versjon. Lydsporet tørr jeg ikke tenke på. Endret 14. juli 2008 av Jan-Erik Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Selv vil jeg gjerne ha Toy Story på Blu-ray. En av mine favoritter fra barndommen. LoTR-trilogien hadde heller ikke vært så dumt. Endret 14. juli 2008 av MrBrown Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 The Matrix Trilogy, blu on it's way (UK)Just found this listed up at play.com. It has only been added today,they don't normally list items if there is not a release date. Have yet to see it at Amazon or sendit so who knows Listed as a 3 disc set at £39.99 Any way roll on November 17th Da var den på vei. Lenke til kommentar
calimariae Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Har venta ei stund nå på Apocalypse Now! Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 2001 a space odessey er et must på blue-ray Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 2001 har jo vært ute lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå