NevroMance Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hei. Lurte på om det i det hele tatt var mulig å få inn oppdaterte, offisielle, ATI drivere på min bærbare ASUS a6ja? Plager meg fryktelig at jeg ikke kan legge inn de siste driverne fra ATI sine sider, da jeg visstnok må hente de ned fra produsenten, ASUS, sine hjemmesider. Finnes det noen måte å få lagt ut de siste driverne fra ATI på? Har på følelsen av at ASUS ligger litt etter i driveroppdateringene sine. Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 De ligger ikke etter, nye drivere slutter som regel aa komme naar man har laget stabile drivere. Google: omegadrivers laptopvideo2go Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Vel, selv om de er stabile er det fortsatt ytelsesoppgraderinger samt ekstra ting som kommer i nye drivere som da ikke kommer med. Har brukt omegadrivers før, men da de heller ikke har blitt oppdatert siden 1. januar i år skulle jeg gjerne hatt noen andre. Laptopvideo2go ser også ut til å kun være nvidia drivere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå