akristina92 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hei, våkna opp i går, gikk ned og så meg i speilet, og da la jeg merke til at det høyre øye mitt "skjegler" litt ut til høyre siden. Noen som vet hva det kommer av og hvordan jeg kan få det tilbake til normalt igjen? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Du må dra til øyelegen og få deg sjekket, uten behandling kan du risikere at det forverres og du kan miste mye av synet ditt. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Æææ! Hvor lang tid vil det ta før det kan forverre seg? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 1-2 timer.. Nei, dra å få sjekket det med engang så får du iallefall klarlagt hva som foregår.. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Hei, våkna opp i går, gikk ned og så meg i speilet, og da la jeg merke til at det høyre øye mitt "skjegler" litt ut til høyre siden. Noen som vet hva det kommer av og hvordan jeg kan få det tilbake til normalt igjen? Hei. "kjegling" kan være et tegn på "nerve"-problem (nervene som styre øyemusklene). Det kan også være helt normalt. Det er ingenting som tyder på at du vil miste synet ditt, og isåfall, skal du "henvises" til en nervolog. Vaio Endret 14. juli 2008 av Vaio Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 er øyet ditt skeivt eller er det rykninger i det ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Minner på at man skal holde seg til temaet i tråden. Hvovidt man bruker google eller ikke har vel liten nytte for trådstarter. Noen innlegg er fjernet. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Endret 16. juli 2008 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå