corky Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Jeg har 704/128 adsl fra Bluecom. Får ofte godt over 95kb/s på nedlasting og over 13kb/s på opplasting. Problemet er når jeg skal spille. Jeg ligger da på 90-100 i ping FPS er på over 96 hele tiden. Er det noe jeg kan gjøre for å få bedre ping? Eller er bare Bluecom dårlige når det gjelder dette? :oops: Jeg benytter meg stortsett av en server i UK, der andre ligger på 15-50 i ping...også nordmenn. Håper noen kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Som regel så er det ADSL leverandøren som som gjør det... Lenke til kommentar
glaserud Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Last ned WinMTR fra http://www.icnet.ro/~stanimir/winmtr/, så ser du hvilket av hoppene som tar lang tid... Med Bluecom ville jeg nok gjette på at det er ADSL-linken som er problemet. Lenke til kommentar
JPT Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Gjør en traceroute (tracert i windows) til serveren du spiller på, så vil du se hvor hen i nettet "forsinkelsen" er. JPT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå