Chatrine17 Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 ett lite forslag som ikke løser problemet, men som løser fremtidige problem:skyt han som hadde bilen før deg... skulle ikke tro det var mulig å ødelegge elektronikken bak spilleren så mye... Vel, han har ikke gjort så mye da, kun bytta om på 2 ledninger. Disse har jeg bytta tilbake til sin opprinnelige plassering... Kanskje jeg kan ringe han å høre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Det virker som om det er forskjellige standarder på ISO-kontaktene. Jeg har en Denon-spiller som jeg har hatt i en Golf III, og nå i en Astra, og på både VW og Opel er +12V fast og +12V radiospenning byttet om i forhold til hva spilleren vil ha. Dette har jeg løst med å kjøpe en overgangskabel på Biltema fra ISO til ISO, men med mulighet til å koble om dette uten å gjøre endringer i hverken spiller eller bil: http://www.biltema.no/products/product.asp...p;iItemId=78550 Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Bytt om på rød & gul strømkabel bak på spilleren.. Om det ikke funker send en pm så kommer jeg og fikser det Lenke til kommentar
Chatrine17 Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Takk for nye og informative svar! Har ikke prøvd noen av forslagene enda men skal prøve etter hvert. Ser jo ut til at det er en kjent problematikk siden de har laget overganger for det... C Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Er nok litt forskjell, ja. Både Astra'en og Golf'en funker som de skal uten overgang med en "tysk" spiller (original Opel eller Blaupunkt), så det virker som om Asia og Europa har litt problemer med å bli enige om hva som skal være +12V fast og +12V radiostrøm. Med overgangen jeg nevnte gjør du ingen endringer i hverken bil eller spiller, men sjekk at du har plass til en ekstra kveil med ledninger i dashen (gikk fint på begge mine biler). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå