Joachim_F Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Blizzard-veteranene i Flagship Studios ser ut til å ha store problemer. Les mer Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Overskriften "Hellgate: London-utvikler legges ned" blir litt overdramatisk, når dette bare er spekulasjoner og ikke offisielt. "Nothing official has been stated about what is going on, everything you see or hear is speculation and rumors." - Taylor Balbi, Community Manager Flagship Studios Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hos DiabloFans har de visst en offisiell kilde som har bekreftet at selskapet stenger virksomheten. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Ja, det har de sikkert. Men det er dumt å bygge en artikkel basert på forumprat. http://ve3d.ign.com/articles/news/39866/Fl...ed-All-I-P-Lost Her står det "Flagships's Community Manager, Taylor Balbi, has revealed, through sources, that all Ping0 and Flagship Studios staff have been made redundant." Taylor Balbi har visstnok ikke snakket med IGN engang. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 På ingen måte overraskende. Hellgate: London hadde mange store forventninger av, men spillet leverte ikke varene. Jeg har fått følelsen at Flagship har prøvd og prøvd, og kom med mange oppdateringer og lignende... men spillet er og forblir for dårlig. Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Jeg skjønner godt at Hellgate er et spill som sliter. Jeg har spilt det meste, men regner meg ikke som spill ekspert. Med det sagt; jeg kjøpte Hellgate forrige uke og har prøvd forgjeves å like det. Problemet er at spillet føles feil. En kan lure på hva de har tenkt mens de laget og testet det. Hadde hele spillet vært lagd for 3.person noe ala Diablo så kunne jeg skjønt meg på mange av valgene, men det fungerer bare ikke i 1.person. Meny interfacen er som å navigere en gammel windows explorer. Det føles ikke intuitivt og det er alt for mange museklikk involvert for å se på de forskjellige statistikkene. HUDen opplevde jeg som ekstremt plagsom. Det var ingen sted å skru av navnene som flyter over hodet på folk og så fort man sikter på noe spretter det opp en lengdemåler og en svær infotavle i toppen av skjermen. I tillegg er det diablo aktige hotkeys som dekker hele nedersiden av skjermen og som man heller ikke kan skjule. Jeg blir bare sint av å ha alt det dritet i veien for alt som skjer. Hele greia skulle vært lagd på ny. Det er ikke nødvendig å vise helse og energi annet enn når en tar skade og bruker den. Ikke nødvendig å vise hotkeys annet enn når de blir brukt. Ikke nødvendig med navn på alt som er, jeg driter i hva ting heter. Spillopplevelsen er rett og slett en eneste stor informasjonsbombe. Og det får meg til å tenke på tutorialen som spammer deg som om det var dommedag og dialogen som ingen ende tar. Og sist men ikke minst så mangler det collision detection så allierte raser inne og ut av hodet ditt når du spiller i førsteperson. Å fly rundt og prate med folk for quest hele tiden virker også teit når det spillet gjør best er sanseløs slakting og det er det en bare vil fortsette med istedet for å fly beina av seg for å finne ting for folk. Jeg har ikke problem med oppdragsparametere, men da kunne det vært i Diablo stil med "drep den bossen" og "ta den kista til bossen". Ikke fedex og drep x antall folk oppdrag - det var et onde fra mmo sjangeren som dette spillet hadde fungert bedre uten. Endret 14. juli 2008 av Aran Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Eg må sei meg einig med Aran, Hellgate London levde på ingen måte opp til mine forventningar. Alt virka so meiningslaust, som å være et hamster som løper i et hjul. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Synd det Likte hellgate litt, var gøy å bare skyte ned diverse monstre som marksman. Men jeg er enig i at hellgate london føltes uferdig, interfacen var noe jeg plages med extremt vær gang jeg logget på. Spillet hadde tho masse kule armors,våpen og diverse bare synd at resten var møkk. Jaja, jeg håper at hellgate spillet overlever på en slags måte ihvertfall. Singleplayer fins enda men det føles extremt tomt når du spiller. Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Har også som så mange andre kjøpt Hellgate: London fordi det var Diablo folka som lagte den. Gikk på en fin smell. Har virkelig PRØVD å like det. Finne noen lyspunkter, men nei, spillet er og forblir møkk. Ha det bra Flagshit studios, håper noen av dem finner tilbake til Blizzard ellers får de prøve igjen et annet sted. Endret 14. juli 2008 av ~~Undertaker~~ Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Har også som så mange andre kjøpt Hellgate: London fordi det var Diablo folka som lagte den. Gikk på en fin smell. Har virkelig PRØVD å like det. Finne noen lyspunkter, men nei, spillet er og forblir møkk. Ha det bra Flagshit studios, håper noen av dem finner tilbake til Blizzard ellers får de prøve igjen et annet sted. Haha .. Test Mythos du, før du går rundt og kaller hardtarbeidende utviklere for 'shit'. Klovn. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Mykje trist, men sant som blir sagt her. Hellgate var enkelt og greit ikkje bra nok. Håpar også dei får prøve seg igjen ein gong for det ligg talent der, det fungerte berre ikkje så bra denne gongen. Lenke til kommentar
anonymouse Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg synes det virker som om Diablo 2 var mer av et "tilfeldig lykketreff", for denne gjengen... og da muligens fordi de allerede hadde en historie, verden osv. å bygge på. Det ser jo ikke ut som om de kan lage spill med innhold. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hellgate: London var litt skuffende desverre. Selv om konseptet hadde et kjempepotensiale og en oppfølger mest sannsynligvis ville kunne få gjort ting riktig. Riktignok er det mange artig ting og mange ting som har blitt gjort riktig. Desverre blir disse tingene mindre ting og blir overskygget av de færre, men større tingene som er gjort feil. Aran, vet ikke hva slags Hellgate: London du har spilt, men hos meg er den 3. person og ikke 1. person. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg synes det virker som om Diablo 2 var mer av et "tilfeldig lykketreff", for denne gjengen... og da muligens fordi de allerede hadde en historie, verden osv. å bygge på. Det ser jo ikke ut som om de kan lage spill med innhold. Detter er vel feil ? Folka som laget HL dro FØR Diablo2 ble laget , de laget bare Diablo1 som er et 10 ganger bedre spill enn D2 . Lenke til kommentar
LMH Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Nei, flagship vart danna i 2003. To år etter LoD og tre etter Diablo 2. Lenke til kommentar
junkish Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) hehe, må være meg mot resten her, for jeg liker spillet jævli godt. synes det er digg med ett sånn spill man kan hoppe fort ut og inni. er jo bittelitt diablo1 feeling i dette BTW: spiller du hellgate eller dekar `? skin-e bee her hehe Endret 15. juli 2008 av junkish Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) hehe, må være meg mot resten her, for jeg liker spillet jævli godt. synes det er digg med ett sånn spill man kan hoppe fort ut og inni.er jo bittelitt diablo1 feeling i dette BTW: spiller du hellgate eller dekar `? skin-e bee her hehe Halla! Hehe, lenge sida .. Kjente igjen tattisen din. Ja, jeg spilte det litt før, men må si meg enig med mange her at det spillet har potensiale, men det er noe som gjør at det bare ikke funker.. Jeg spiller Mythos da, fikk beta account for noen dager siden og _det_ er et sinnsykt spill! Endret 16. juli 2008 av dekar24k Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Siste offisielle uttalelse fra Flagship/Ping0: Flagship Studios Still in Operations San Francisco, CA (July 14, 2008) -- Flagship Studios has announced today that despite rumors to the contrary, the company is still operating. “It is with deep regret that I must announce that Flagship Studios has laid off most employees. However, the core management and founding team members are still at Flagship.” said Bill Roper, CEO of Flagship Studios. “The past five years have been an incredible experience for us, but unfortunately, we couldn’t sustain the size of the company any longer.” Flagship Studios owns the rights to all its technology and IP, including Hellgate: London and Mythos. Due to the current situation, Flagship will not be taking any new subscribers for Hellgate: London, and all current subscriptions will not be billed. Flagship wishes to extend their heartfelt thanks to those that have supported the company and games over the past five years. http://forums.hellgatelondon.com/showthread.php?t=107367 Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Aran, vet ikke hva slags Hellgate: London du har spilt, men hos meg er den 3. person og ikke 1. person. Det kan spilles både i 1. eller 3. person. Det sier seg selv at hvis du velger en melee-klasse bør du spille det i 3. person, som Diablo. Spiller du derimot marksman og er nødt til å sikte funker det bedre i førsteperson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg