LOBOS Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Jeg har 2 tower som kommer til å ha vær sin removable drive slott. Dette forde jeg har 1 hardisk i skoff som jeg skal benytte på begge pcene. Problemet er at jeg ekke helt sikkert hvordan dette vill funke Dette er det jeg har tenkt: Tower A ( gammelt ) ****************** A: flopp 20 gig C: F: DvD 60 gigen i skoff som skal gå mellom begge towerne: D: Removable part 1 30 gig E: Removable part 2 30 gig Os: Win Me og Fat32 på alle Hder Og dette er det jeg ønsker på den nye: Tower B ( Nye) ************* A: flopp 120 gig C: Part 1 20 gig G: Part 2 50 gig H: Part 3 50 gig ( Disse 3 er da 1 hardisk inni med Osen på og i 3 partisjoner ) F: CD brenner Og gjennom tilkobling: 60 gigen i skoff som skal gå mellom begge towerne: D: Removable part 1 30 gig E: Removable part 2 30 gig Os: Win XP med Fat32 og eller noe annet hvet ikke ennå Det jeg lurer på er hvordan jeg får dette til? Og hva hvis jeg feks rebooter uten d: e: i skoffen sin vill de andre :'ene forandre seg automatisk eller? Sist hvis det er tilfelle hva vill da skje igjen når jeg settern tilbake og booter igjen? Håper noen med litt erfaring kan dele den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå