killertomato Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Har lest at 40gb versjonen ikke er bakoverkompatibel. Regner med at dette kun gjelder spill, men må bare spørre om dette også gjelder dvd avspilling. Oppskalerer den dvd filmer til HD, eller er det kun blue-ray filmer som er avspillbare? Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Dvd avspilling funker flott, og hvorfor skulle det ikke ha gjort det? Er ikke helt sikker om den oppskalerer, men den drar iallefall bildet helt ut i 1080p, selv om det ser sånn nogelignende godt ut. Lenke til kommentar
killertomato Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Dvd avspilling funker flott, og hvorfor skulle det ikke ha gjort det? Er ikke helt sikker om den oppskalerer, men den drar iallefall bildet helt ut i 1080p, selv om det ser sånn nogelignende godt ut. Regnet med at det gikk, måtte bare forsikre meg, så takk for svar;) Er det noen som kan fortelle meg hvordan den er på dvd og blue-ray asvpilling, sammenlignet med en blue-ray spiller (av den rimligere sorten)? Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Blu-ray spillingen slår de dedikerte spillerne til over 10 000 kr! så den er bra Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 den slår vel strengt tatt ikke de nyeste blu-ray spillerne i test, men når ps3 ble lansert knuste den det meste. PS3 sin blu-ray spiller har forøvrig blitt oppgradert mange ganger siden lansering, og dette synest jeg er en viktig bit, om en skal oppgradere de dedikerte spillerne er dette stress. Uansett skal du ha minst pioneer kuro for å klare å se noe særlig forskjell på avspillerkvaliteten.. det er vel heller tven som avgjør hvor bra opplevelse du får med blu-ray. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) den slår vel strengt tatt ikke de nyeste blu-ray spillerne i test, men når ps3 ble lansert knuste den det meste. PS3 sin blu-ray spiller har forøvrig blitt oppgradert mange ganger siden lansering, og dette synest jeg er en viktig bit, om en skal oppgradere de dedikerte spillerne er dette stress. Uansett skal du ha minst pioneer kuro for å klare å se noe særlig forskjell på avspillerkvaliteten.. det er vel heller tven som avgjør hvor bra opplevelse du får med blu-ray. pioneer...blæ. Samsung ftw. tven er alfa omega for bluray sjåing ja, men ein solid plasma/lcd med fullHD så får du nok eit heftigare bilde med BD enn DVD, lyden er vel også nokre hakk bedre på førstnemte.. Endret 14. juli 2008 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) hehe joda, har jo samsung så det holder selv (ref. signatur) så jeg beklager den FYSJskammesegfenixen som du sier er jo blu-ray bedre enn dvd omtrent uansett hvilken tv en har, men folk fokuserer for mye på avspilleren når det egentlig er tven deres som legger de største begrensinger på kvaliteten på filmen. Endret 14. juli 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 blir ganske bra bilde med oppskalert DVD i 1080p, PS3 er rå på oppskalering. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 blir ganske bra bilde med oppskalert DVD i 1080p, PS3 er rå på oppskalering. har aldri testa oppskalering av dvd på ps3 enda faktisk, ikkje så lenge sia eg kjøpte meg HDTV.. men det skal testast:) Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) dra i gang ringenes herre extended edition.. dei eier eldre blu-ray filmer Endret 14. juli 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 dra i gang ringenes herre extended edition.. dei eier eldre blu-ray filmer Notert.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå