Gå til innhold

Dvd avspilling på 40gb versjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dvd avspilling funker flott, og hvorfor skulle det ikke ha gjort det?

Er ikke helt sikker om den oppskalerer, men den drar iallefall bildet helt ut i 1080p, selv om det ser sånn nogelignende godt ut.

Regnet med at det gikk, måtte bare forsikre meg, så takk for svar;)

Er det noen som kan fortelle meg hvordan den er på dvd og blue-ray asvpilling, sammenlignet med en blue-ray spiller (av den rimligere sorten)?

Lenke til kommentar

den slår vel strengt tatt ikke de nyeste blu-ray spillerne i test, men når ps3 ble lansert knuste den det meste.

PS3 sin blu-ray spiller har forøvrig blitt oppgradert mange ganger siden lansering, og dette synest jeg er en viktig bit, om en skal oppgradere de dedikerte spillerne er dette stress.

Uansett skal du ha minst pioneer kuro for å klare å se noe særlig forskjell på avspillerkvaliteten.. det er vel heller tven som avgjør hvor bra opplevelse du får med blu-ray.

Lenke til kommentar
den slår vel strengt tatt ikke de nyeste blu-ray spillerne i test, men når ps3 ble lansert knuste den det meste.

PS3 sin blu-ray spiller har forøvrig blitt oppgradert mange ganger siden lansering, og dette synest jeg er en viktig bit, om en skal oppgradere de dedikerte spillerne er dette stress.

Uansett skal du ha minst pioneer kuro for å klare å se noe særlig forskjell på avspillerkvaliteten.. det er vel heller tven som avgjør hvor bra opplevelse du får med blu-ray.

pioneer...blæ.

Samsung ftw.;)

tven er alfa omega for bluray sjåing ja, men ein solid plasma/lcd med fullHD så får du nok eit heftigare bilde med BD enn DVD, lyden er vel også nokre hakk bedre på førstnemte..

Endret av _KroSjefen_
Lenke til kommentar

hehe joda, har jo samsung så det holder selv (ref. signatur) så jeg beklager den ;)

FYSJskammesegfenixen :blush:

som du sier er jo blu-ray bedre enn dvd omtrent uansett hvilken tv en har, men folk fokuserer for mye på avspilleren når det egentlig er tven deres som legger de største begrensinger på kvaliteten på filmen.

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...