Gå til innhold

msn - alltid automatisk pålogget?

Anbefalte innlegg

For noen dager siden forsøkte jeg meg for første gang på msn. Brukte en hotmailkonto jeg har - og siden har jeg alltid vært pålogget msn. Ser jo at jeg kan logge meg av hver gang jeg starter pc'n, men det blir slitsomt. Dessuten klarer jeg ikke å slette min hotmailkonto fra å ligge i "påloggingsvinduet" til msn.

Er det noen som vet hvordan man kan endre dette?

Nå slettet jeg til og med msn fra pc'n, men sannelig ved neste oppstart fikk jeg beskjed av Mr. Gates at dette program manglet, men ville bli reinstallert ved neste oppstart. Jeg ønsker ikke msn - og iallefall ikke med alle konti, passord + kontakter liggende helt åpent. Jeg bruker Win XP

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

God ide som Rexinor kommer med - og den tenkte jeg også. Prøvde det og da jeg skulle restarte pc fikk jeg beskjed fra Mr. Gates om at et viktig program manglet og at det ble reinstallert. Så langt kom jeg med den - og nå skal jeg prøve Lockdogs forslag - etter middag.

takk til dere begge

Lenke til kommentar

Når jeg nå idag åpnet Outlook express - hva skjedde? Jo, den helvetes Windows Messenger logget meg automatisk på igjen. Er det ikke ingen som kan fortelle meg hvordan jeg i det minste sletter brukernavn og passord i Windows Messenger?

Lenke til kommentar

Ikke bruk Outlook Express, den støttes ikke lenger, Last ned Windows Live Mail

Prøv metodene til Microsoft for å hindre Windows Messenger i å kjøre. Eventuellt også installer den oppdaterte versjonen av Messenger, Live Messenger, og se om denne kanskje vil overskrive rutinene til Windows Messenger, og gi deg bedre kontroll.

Kan desverre ikke gi tips rundt hvordan å fjerne brukernavn og passord fra Windows Messenger, kanskje noen andre kan gi innspill rundt det.

Endret av Rexinor
Lenke til kommentar

Takker for tips og jeg skal forsøke noe av dette når jeg kommer hjem. Det jeg gjorde for å løse problemet midlertidig var å starte pc'n i sikker modus og så gå inn å endre filnavn på Windows messenger. Da startet den ikke i hvertfall

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Du kan også justere masse med et program som heter A-patch.

Google på det (må ha riktig versjon i forhold til hvilken messenger versjon du har).

Da kan du klikke deg gjennom endel valg for å få det som du vil.

Lenke til kommentar

Takker for gode forslag og nå sitter jeg langt innpå fjellet med min laptop og en dårlig linje. Har ikke tenkt å utfordre Mr. Gates mens jeg ferierer for da blir det bare tull hvis noe skjærer seg i konfigurasjonen og programmer etc må installeres på nytt. Dessuten er problemet på den stasjonære pc'n hjemme - og der har jeg endret oppstartsfilnavnet på Win Messenger. På laptopen kommer Win Messenger ikke inn, dvs den blir aldri konfigurert og da starter den heller ikke opp.

Jeg har ikke prøvd Lockdogs forslag - og det skal jeg gjøre når jeg kommer hjem. Det jeg derimot har prøvd er JohndoeMAKT sitt forslag. Det fungerer IKKE på Win XP prof.

Det som ingen har kunnet fortelle meg er hvordan jeg fjerner passord og brukernavn fra Win Messenger. Hadde jeg klart det hadde det heller ikke gjort så mye om Win Messenger startet automatisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...