Gå til innhold

Trenger en to CoD4 for å spille på LAN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men om du skal spille online så trenger du 2

Dette er etter mine erfaringer ikke korrekt. Har selv brukt et eksemplar til å spille med 2 kontoer online, kunne både spille på samme server og forskjellige servere. Begge pcene gikk igjennom samme ruter, tror kanskje det var noe av grunnen. Det fungerte ihvertfall helt fint for meg. Ja begge installasjonene brukte samme cd key.

Så jeg vil ikke tro at du trenger en ekstra kopi av spillet, og dere kan fint kjøre igang online matcher og spille mot andre om det er ønskelig.

Lenke til kommentar
Men om du skal spille online så trenger du 2

Dette er etter mine erfaringer ikke korrekt. Har selv brukt et eksemplar til å spille med 2 kontoer online, kunne både spille på samme server og forskjellige servere. Begge pcene gikk igjennom samme ruter, tror kanskje det var noe av grunnen. Det fungerte ihvertfall helt fint for meg. Ja begge installasjonene brukte samme cd key.

Så jeg vil ikke tro at du trenger en ekstra kopi av spillet, og dere kan fint kjøre igang online matcher og spille mot andre om det er ønskelig.

Då må du ha spillt på ein server uten PB, for det går ikkje ann på nokon av dei serverane eg prøve på. PB kicker for duplicate cd key vist begge med samme cd key er på samtidig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...