poe Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Jeg synes denne telefonen setter N96 i et godt lys, jeg.. Greit at det er agurktider nå, og vinklingen mot N96 var sikkert bare for å provosere.. Tja, Samsung har jo en tradisjon for å lage godt sammensatte telefoner, ikke slik som Nokia, som er glade bare telefonen henger sammen til den har passert kasseapparatet... Denne gruser Nokia på hjemmebane Endret 14. juli 2008 av poe Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Jeg synes denne telefonen setter N96 i et godt lys, jeg.. Greit at det er agurktider nå, og vinklingen mot N96 var sikkert bare for å provosere.. Tja, Samsung har jo en tradisjon for å lage godt sammensatte telefoner, ikke slik som Nokia, som er glade bare telefonen henger sammen til den har passert kasseapparatet... Denne gruser Nokia på hjemmebane Hahaha, min opplevelse er _helt_ omvendt av din! Samsungmobilene jeg har eid har føltes billig, ufullstendig, dårlig programvare og hadde verdens dårligste batteri.. det kan jeg nok ikke si om noen av Nokiamobilene jeg har eid sålangt Mens samsungmobilene var mer på reparasjon enn jeg hadde den i hånda, har jeg aldri hatt en nokia inne til noen form for service.. hehe og de har heller ikke blitt ødelagt! Morsomt hvor forskjellig opplevelse folk har av telefoner, altså Endret 15. juli 2008 av Porcelina Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Det ser også ut til at Samsung har glemt å utstyre I8510 med blits Er det ikke blits vi ser på det første bildet? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Bildet viser en fotolampe. Noen produsenter liker å forkle denne som en blits ved å designe den slik. Likefullt er det bare en LED-lampe bak plastglasset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg