Umaril Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Personelig så like jeg Morrowind (MW) mye bedre enn Oblivion (OB) OB ruuler når det kommer til grafikk men det driter jeg blanke f... i når gameplay systemet ødelegger spillet. Det var bare så mye bedre i MW. Man måtte tenke faktisk i forhold til OB der man fikk vite alt til punkt og prikke. Og guildrank systemet i OB SUGER, man kan være Archmage og kan ikke en dritt om verken planter, magi ol. Mens i MW har man en rekke skills som f.eks destruction, alchemy, alteration, conjuration, illusion, enchant, mysticicm ol. Man må ha gjort guild-quests, samt å måtte ha f.eks en skill på lvl 50 og to på lvl 30 av de listet ovenfor. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Dette er ikke tråden for hvilket spill man likte best. Lenke til kommentar
jaxawier Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Min favoritt er red mountain med hele settingen der, kan vel ligne litt på oblivion-gates det. Umoddet er morrowind litt døll,men nån texturepack for landskap,byggnader og veier f,eks så blir det kurant.Sleng på noe balmora expansion,mca,creatures og children of morrowind så er det liv :-) Oblivion er vel tekniskt overlegent men modderne i morrowind gjør en fantastisk jobb(bb2). Mye av det kuleste krever mge og mwse,les på linken nedenfor :-) http://timeslip.chorrol.com/ ...og da er ikke oblivion så veldigt mye overlegent lengre :-D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå