Dragen Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Inspirert av en Kulturo artikkel, så lurte jeg på hvilke av årets filmer dere mener har kuleste filmplakat. Mine valg: 1. Denne plakaten til TDK er bare ufattelig kul. 2. Denne har en oldschool-feel, føles elegant ut. 3. Moro! Regler: Helst 3 plakater. Filmen må ha kommet, eller kommer, ut i 2008. God eller bedre kvalitet på bildene. Endret 14. juli 2008 av Dragen Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Sitter på jobb så det er litt begrenset her, men vil bare si at jeg er helt enig med deg. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Litt usikker på om de er offisielle, men jeg digger Joker-plakatene fra The Dark Knight: Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Alt av The Dark Knight plakater. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Plakatdesign har lenge bare vært klisjéfullt møkk (Se for eksempel på Iron Man plakaten i førstepost). The Dark Knight-plakatene er et herlig friskt pust, og elsker spesielt Why so serious-versjonen LarsP postet Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Posteren til JCVD er min absolutte favoritt for i år. Jeg må få skaffa meg denne og henge den i glass og ramme i stua Lenke til kommentar
athorb Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Etter å ha gått gjennom alle årets plakater på impawards.com/ er det utrolig få som fanger oppmerksomheten. Generelt mye kjedelige plakater, lite originalitet. Dark Knight-plakatene stikker seg ut så det synger, fantastisk gjennomført kampanje, knapt én kjedelig plakat. De to nevnt i tråden her er mine favoritter, spesielt det med Jokeren. Ellers vil jeg nevne plakaten for The Bank Job, perfekt "70-talls-heistfilm"-plakat. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Min TDK-favoritt: Fleire i "spoiler". Denne likte eg også, Forgetting Sarah Marshall: Dette var ein god idé, men ikkje godt nok gjennomført, tykkjer eg: Denne kunne eg gjerne hatt på veggen: Fleire eg likte... Endret 6. august 2008 av magnusbe Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 1. Genialt konsept. Spoilet ingenting av filmens handling, det eneste den viser er datoen filmen kom ut. 2. Så denne nettopp, og likte den med en gang. Var noe med at det er så lite tekst på den, og at den teksten som er der er plassert elegant i bakgrunnen. 3. Rett og slett heftig motiv. The Punisher er awesome! Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Alt av The Dark Knight plakater. Word. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Syntes de fleste TDK plakatene er utrolig kule! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Noen som vet hvor eller hvordan man kan kjøpe sånne film plakater, hadde blitt fine med ramme rundt Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Noen som vet hvor eller hvordan man kan kjøpe sånne film plakater, hadde blitt fine med ramme rundt Ta en titt på www.allposters.com. Har aldri kjøpt plakater før, men faren min jobbet i SF Norge, så fikk masse plakater og effekter av han før. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Litt usikker på om de er offisielle, men jeg digger Joker-plakatene fra The Dark Knight: Definitivt den beste jeg har sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå