abene Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Det er oppdaget flere sikkerhetshull i Java. Les mer Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 GI DERE med disse elendige overskriftene nå, da. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 FIREFOX BØR OPPDATERES - en feil som gjør at det står "ikek" istedenfor "ikke" har blitt oppdatert. INTERNET EXPLORER BØR OPPDATERES - Firefox 3 har blitt lansert Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 "Nyhet og nyhet" , ble litt overrasket når java update i c-panel sa jeg hadde siste versjon. Jeg har hatt denne versjonen ( 6 update 7 ) siden 3/7 . Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Var jo ikke så dum nyhet det her da! Har deaktivert jusched (java update scheduler) fra å starte ved pålogging i windows, så det va jo greit å få vite at man trengte update. Forklarer vel kanskje også de DoS entry'ene i firewall log. Forhåpentligvis.. Lenke til kommentar
onkelRoar Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 GI DERE med disse elendige overskriftene nå, da. Så du mener at vi ikke skal oppdatere Java? Begrunn det takk, for det er kun det som står i overskriften, at vi bør oppdatere Java. Og jeg ser på det som positivt å bli minnet på oppdateringer. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Java er blitt så treigt de siste årene at de burde lansere en stor-oppdatering med helt nytt og raskere grensesnitt. Lenke til kommentar
Del Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Java er blitt så treigt de siste årene at de burde lansere en stor-oppdatering med helt nytt og raskere grensesnitt. Slik som denne mener du: http://en.wikipedia.org/wiki/IcedTea Kjører fint med 64-bit plug-in her. Ytelsen med firefox3 har jeg heller ikke mye å klage på. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Java er blitt så treigt de siste årene at de burde lansere en stor-oppdatering med helt nytt og raskere grensesnitt. Slik som denne mener du: http://en.wikipedia.org/wiki/IcedTea Kjører fint med 64-bit plug-in her. Ytelsen med firefox3 har jeg heller ikke mye å klage på. Kordan installerer eg den då? Tror det er ein .nosrc.rpm fil... Lenke til kommentar
Del Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Den er ferdigpakket for alle de store linux distribusjonene, Red Hat har tatt over Java etter Sun. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå