eUnaas Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 I det siste så har jeg merket at harddisken min ofte jobber med ett eller annet. Jeg aner ikke med hva, men den tenker mye. CPU = noen få prosent, minne det samme. Så hvorfor jobber den uten at jeg maser om noe? Går det å overvåke hva harddisken jobber med? Jeg føler å ha opplevd dette problemet med flere og flere pcer om dagen... Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Process Monitor er hva du trenger. Viser deg hvilke program som bruker harddisken og hva de gjør. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Ser ut som bra greier. Ved en kjapp titt på programmet ser jeg at jeg ikke skjønner en dritt av hva den viser meg. Men, får vel sette meg mer inn i det på en eller annen måte. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Når et program gjør noe med harddisken vil process monitor vise det. Dess mer du ser et program, dess mer bruker det harddisken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå