uroah Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hei. Jeg er på ferie og trenger pcen min, hvis noen kunne svart på dette, hadde det vært helt utrolig deilig. Problemet startet når jeg gikk på internett på et hotell. Skjermen vrei seg i alle forskjellige vinkler så jeg restartet den og alt var bra. Jeg tok en virussjekk og alt var bra, plutselig kommer the Blue Screen of Death. Jeg leser det som står ettersom det er første gangen dette kommer opp (pcen er ikke ett år gammel engang). Det står en feilkode der, men pcen restarter seg selv før jeg får skrevet dne opp. Da den starter igjen er det svake striper på skjermen. Ingen ting virker. Skjermen har ikke noe spesielt bilde, bare disse stripene. Jeg går til Staples - et elektrovarehus i Usa - de sjekker pcen for feil, og det eneste de sier er at skjermen er ødelagt, og at jeg kan få en VGA-kabel til en billig penge av dem. Jeg kobler pcen opp til tven på hotellet, og da står det noe om at pcen oppdaterer seg (jeg husker ikke helt hva det sto). Dette tar ca 15 minutter. Jeg er glad da pcen starter ordentlig, men plutselig kommer the Blue Screen of Death igjen. Den eneste måten jeg kan få vært innpå pcen er i Sikkermodus, men da får jeg ikke overført musikk til iPod eller gått inn på internett eller noen ting. Jeg sletter en del programmer som jeg tenker kan være feil instrallert og håper dette kan være med på å starte pcen ordentlig, men det gjør det da ikke. Blue Screen of Death kommer hele tiden. Når jeg skrur av pcen min, tar ut VGA-kontakten og starter den igjen, kommer de "gode gamle" stripene tilbake igjen. Er så frustrert at jeg ikke veit hva jeg gjør snart. Noen som har vært borti dette noen gang? Dette ble langt, men jeg håper noen gidder å lese det for å hjelpe meg. MVH Alex. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå