g0b Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 hei, I dag mistet jeg helt plutselig alle msn-kontaktene mine, også fikk jeg ca 100 pop-ups med folk som la meg til etterpå. Alle kontaktene ble ikke lagt til igjen, og mange hadde havnet i blokkeringslista. Jeg har ikke mottatt tvilsomme filer over msn eller åpnet noen tvilsomme linker heller, men jeg bruker ikke firewall eller antivirus på denne pcen heller. Bare lurte på om dette er noe som kan skje eller om dette tyder på at jeg har blitt utsatt for hacking ? Googlet litt og det virket som om andre hadde opplevd det samme, men merkelig uansett. Lenke til kommentar
ar3dbear Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 hei! akkurat det samme skjedde med meg for 2 dager siden.. mistet alle kontaktene mine, alle kontaktene havnet i blokkeringslisten min, + at jeg merket at hotmailen min hadde sendt en mail til alle kontaktene mine "new shopping new life". Så vidt jeg vet har jeg ikke gjort noe for å få dette "viruset", jeg trykker aldri på tvilsomme linker feks. Så hva kan det være? Lenke til kommentar
Generales Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Lastet ned noe annet? Kanskje du stoler mer på TPB enn LimeWire (Making a point!) Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Kansje dere burde vurdere AV... Endret 17. juli 2008 av Vizla Lenke til kommentar
Gadmin Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Kansje dere burde vurdere AV... tja må være noe rart med den siste versjonen av msn tror jeg.. skjedde meg også når jeg installerte siste oppdatering. Og på 2 av mine pcer er kontakter fortsatt borte.. mens det på den tredje pcen der jeg ikke har gjort noe endringer er helt ok. Mystisk... Vet jeg ikke har virus og trojanere etc... så det er noe MSN relatert. Ser at det skrives en del om dette på nettet.. Lenke til kommentar
EasyShare Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Hei Jeg miset alle mine msn kontakter idag. Finne de ingen plasser noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå