Gå til innhold

Trenger hjelp med muskeltrener

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en kompis som nettopp har kjøpt en slik muskeltrener som man sitter rundt magen og skrur på (se link). Jeg lurte på om det er noen som har noen erfaringer med denne slags apparater og om det virker. Er dette et godt produkt? Vurderer å kjøpe en slik, i tillegg til annet styrketrening.

Link: http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=41587121

Håper på mange gode svar :)

Tusen takk for alle svar ! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Synes det er litt rart at på alle disse postene om folk som lurer på slike elektriske muskel stimulatorer er det bare folk som har meninger om det, men ikke har prøvd det. Les på andre forumer og du vil se at andre folk har hatt positive opplevelser med slike apperater om du legger til bra kosthold og ekstra trening kan en slik maskin stimulere, framskynde, muskler som blir bygget av annen trening.

Lenke til kommentar

Jeg har ingen planer om å skryte på et slikt produkt. Hvertfall ikke en med Clas Ohlson kvalitet. Men jeg kjenner en som har noe ala dette og sier at det fungerer.

Han sier at det ikke er i nærheten like bra som vanlig trening, men det fungerer fortsatt bra. Etter en halvtime med den på sterk intensitet så er du meg et støl i musklene.

Jeg vil anta at det er ca 100% bedre å sitte fyllesjuk på en søndag med den rundt magen, enn å ikke gjøre en dritt :)

Lenke til kommentar

Når du trener river du i stykker fibre som er i musklene. Når du ser folk tar hundrehvis av sit-ups og går gjennom store treningssmerter for å få resultater, hvordan er det da mulig at du kan få like bra resultater ved å sitte på ræva med en maskin som sender imulser eller annen dritt for å trene musklene dine?

Jeg tror det er bedre å ta en ekstra sit-up serie vær treningsøkt enn å kjøpe denne driten. Dyr er den og...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg kjøpte den! Har hatt den en måned nå. Når jeg strammer magemusklene etter en økt med denne så kan jeg se at jeg begynner å få en six-pack. Så den funker! Men jeg trener en del i tillegg til dette så det har nokk en del å si. Men alt i alt er jeg fornøyd :)

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte den! Har hatt den en måned nå. Når jeg strammer magemusklene etter en økt med denne så kan jeg se at jeg begynner å få en six-pack. Så den funker! Men jeg trener en del i tillegg til dette så det har nokk en del å si. Men alt i alt er jeg fornøyd :)

Jeg vil tro det har alt å si!

Lenke til kommentar

Slik som jeg ser det, hvis det tar en halv time å få noe ut av det der, så hvorfor ikke bruke den halvtimen på å trene ordentlig? man skal ikke tilpasse seg latskapen.

jeg vet forresten om mange som har prøvd sånne tv shop greier, det ender som regel på hylla og de ser fremdeles likens ut som før de begynte å bruke det.

Lenke til kommentar

“There are no shortcuts. The fact that a shortcut is important to you means that you are a pussy. Let me be clear here: if you'd rather take steroids than do your squats heavy and drink enough milk, then you are a ****ing Pussy. I have no time or patience for ****ing Pussies. Please tell everyone you know that I said this."

- Marc Rippetoe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...