krage83 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg bestilte for litt siden noen t-skjorter fra www.xkcd.com, og dem sender med vanlig post uten sporingsnummer... Noen som har erfaring med å kjøpe noen av dems t-skjorter? De har «noe» lang planlagt postgang synes jeg, men vanlig post uten sporing fra langt unna kan vel ta litt tid... We've received your order information. Your order should ship in 24 to 72 hours and will arrive within 5-7 weeks (usually sooner). Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Oppdatering: T-skjortene kom fram i dag, totalt brukte de 12 dager fra XKCD til Oslo, da hadde begge konvoluttene blitt åpnet av tollvesnet. Jeg gjorde bestillingen i to omganger for å få fire t-skjorter tilsendt under NOK 200,- grensa, men ikke sikkert det var nødvendig da XKCD ikke skrev noe hverken på konvolutten eller inni om verdien på innholdet.| Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Tollvesnet tar alltid den lappen hvor verdien er oppgitt. Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Tollvesnet tar alltid den lappen hvor verdien er oppgitt. OK, men var sånn lapp hvor inni en plastlomme utenpå konvolutten, hvor det sto hva som var inni, her var prisene ikke oppgitt og denne plastlommen var ikke åpnet. Ellers var konvolutten stemplet med «åpnet for fortolling» Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Minner om underforumtittelen, butikker og verksteder (data) Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 Muligens feilpostet ja, men XKCD sine t-skjorter er i aller høyeste grad datarelaterte Vel den egentlige grunnen, var vel at jeg ikke har vært stort innom forumet siden omorganiseringen, og av gammelvane ville bruke «webshop» saken under hardware Lenke til kommentar
Camron Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Fortsatt mulighet for at du får regning fra tollen om noen måneder. Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 Fortsatt mulighet for at du får regning fra tollen om noen måneder. neh, det tviler jeg på så lenge konvolutten var stemplet «tollfritt» Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå