Gå til innhold

Hva er det beste språkkurset?

€uropa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Reise til landet og få seg jobb og kjæreste.

Læremåte: Livets harde skole. Lær eller forsvinn.

Tid: Så lenge du orker. Kanskje resten av livet.

Pris: Kan gå i null dersom du får en ok jobb og/eller bor rimelig og praktisk.

Andre ting: Kan gi alvorlige tilfeller av læring, både på språklig, sosialt, politisk, etisk og selvinnsiktsmessig nivå.

...;)

Lenke til kommentar

Jeg vil tro lærebøker er en fin ting.

Det å høre cd samtidig se film, serier og høre musikk kan være lurt mtp det å lære uttalelse, hvor man legger trykk på ord. Altså rett og slett venne seg til språket.

Bare generelle tips.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kom i prat med ei spank dame hindagen på engelsk, hvor hun var så ufattelig begeistret over min britiske aksent ettersom de fleste nordmenn snakker amerikaaansk.... så fortalte hun meg at hun var spansk, og mannen hennes var norsk. Han kom tilbake senere og vi pratet sammen.

Hun sa at hun og han flyttet nettopp til Norge, og mannen har klart å lære seg flytende spansk av henne. Noe som sier at mannen sammen med henne i Spania i mange år. Og sammen har de 3 barn som har lært seg spansk av moren og norsk av faren.

Nå skal damen lære seg norsk av mannen. 8) Damen mente selv at spansk er et veldig lett språk.

Ellers har jeg møtt en fyr som har klart å lære seg kinesisk på internet. Veldig overrasket over hvor god han hadde klart å bli.

Men ja, har man motivasjonen, så er man i stand til å lære det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...