Escanath Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Hei folkens. Skjermkortet ble klikk etter i natt. Å velger å tro at lynet har noe med det å gjøre. Men uansett. Har tenkt å kjøpe noen deler nytt. Å håper da dere kan se litt på disse å kommentere litt. Om noe der kunne vært bedre for samme pris, dårlige valg osv. For Gaming ! http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...EE-DCD80B572ABE Endret 14. juli 2008 av Escanath Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Bytt prosessor til denne. Skjermkortet du har valgt er ikke spesiellt bra. Hvis du har råd,så kjøp et Radeon HD4850 i stedet. Du bør bruke prisguiden flittig. Komplett er veldig dyre på enkelte ting. Edit: Sjekk også demolisten hos Komplett. Et Geforce 8800GT-512 til under 1000 kr er et godt kjøp. Endret 14. juli 2008 av Morten K Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Bytt prosessor til E8400, bedre og billigere. Bytt skjermkort til ATI HD4850 Ta den billigste rammen du finner som har pc 6400 eller mer Og hovedkort er jeg ikke helt god på så det får andre hjelpe deg med. Sett opp et budsjett og et forslag i prisguiden på hardware.no. Lenke til kommentar
Escanath Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Har også vurdert å bare skaffe nytt skjermkort, siden det var det eneste som røk. Men siden jeg da har et gammelt hovedkort med bare agp, må jeg ha agp kort. Tenkte litt på dette: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=346359 Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Det er selvfølgelig opp til deg. Personlig hadde jeg ikke brukt 1000 kr på et AGP-kort. Siden du har noe som er så gammelt at det har AGP,så er det nok på tide å oppgradere alt sammen. Lenke til kommentar
Escanath Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Ja det er vel kanskje det. Men hvordan ser hovedkortet ut da? Er vel det jeg er mest usikker på, siden jeg ikke har så mye peiling. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Ja det er vel kanskje det. Men hvordan ser hovedkortet ut da? Er vel det jeg er mest usikker på, siden jeg ikke har så mye peiling. Hovedkortet er bra det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå