medlem-108338 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Hei! Jeg prøver en gang til, med bedre emne Er det noen uter der som er gode eller kjenner noen gode som bruker håndkontroll på GH3 (Fra Norge)? Send pN I Calo2 friend invite. "Stygge ting om klanen min og at håndkontrollere ødelegger GH3 vil jeg ikke ha noe av da kan en MOD slette innlegget" Edit: Dårlig grammatikk i sommerferien Endret 14. juli 2008 av CatoZ Lenke til kommentar
worthy Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 <stygge ting om klanen og at håndkontrollere ødelegger guitar hero osv> Uansett, har et lite spørsmål, hvordan greier du å time hammeronsa på tfaf med en kontroll på expert evt One. Kan ikke være det letteste. Får håpe du finner noen som har det like gøy med vanlig kontroller. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Spiller ikke TTFAF seriøst liksom jeg spiller den med venner på PRO Faceoff. One klarte jeg ikke kom til soloen en gang men jeg ga opp, så fikk hjelp på den sangen. Endret 14. juli 2008 av CatoZ Lenke til kommentar
worthy Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Ah, da skjønner jeg ^^. Anyways får vel smyge meg tilbake til RB og få tatt GGaHT, hater virkelig solo nr 2 i den sangen, ødelegger alt for meg ><. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 GGaHT = ? Sitter fast på Raining blood selv er ganske sikker på jeg hadde tatt Lou på expert med kontroll men får ikke prøvd. RB er så overdrevet vansklig. Lenke til kommentar
worthy Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 RB er egentlig ikke så ille, er bare at det er litt mindre forgiving og at ho/po'ene må treffes nøyaktig istedenfor at du kan bare holde inne knappen før ho'en kommer. Og GGaHT = Green Grass and High Tides. Men nå har jeg vært veldig off topic her så får vel gi meg nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå