Dieter Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Dette er et bilde av to søstre som jeg har et par andre versjoner av også. Etter å ha styrt på med dette en del timer i går natt ble jeg litt "blind". Tok det frem igjen i dag og fant ut at jeg liker det. Har fundert på å bygge på en kropp i samme stil. Hva synes dere? Blodet var ganske tricky å få til å se ekte ut men tror jeg greide det ok? Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Etter litt titt liker jeg det! Det er meget godt laget.. og jeg fatter ikke hvordan du får det til, men det er grymt som bare det!!! :D Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Blodet virker litt rett, og noen av overgangene (metall/hud osv.) virker litt harde. Alt i alt veldig godt arbeide. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Morsom effekt. Et lite spark til alle glamourfotografene der ute. Jeg liker det. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Bra gjennomført, men sprekken på midten og eit par andre ting følger ikkje konturane i ansiktet og ser dermed flatt ut, det ødelegger litt. Delen rundt venstre (vår venstre) auge og skyggen under følger linjene bra og gir god dybdefølelse. Ellers eit par ujevne overgangar osv, men kafan. Betre enn det eg har prestert i halvsøvne midt på natta i alle fall. =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå