Gå til innhold

bygg selv eller la komplett gjør jobben


Anbefalte innlegg

Jeg sitter litt med samme spm som trådstarter, men jeg har installert kjølere og tatt ut hovedkort og slikt før så jeg føler meg litt mer komfortabel med å bygge ny PC selv. Jeg har også tenkt tanken å få ferdigbygd PC fra komplett og her er litt av ulempene/fordelene slik jeg ser det:

ULEMPER:

-Du får ofte ikke noe valg, enkelte deler som du ikke ville valgt, er du nødt til å velge i ferdigbygde PCer.

-Garanti medfølger ofte at du må sende hele PCen tilbake=stress

FORDEL:

-Garanti

 

Selv lurer jeg på hvorfor Komplett skriver at de anbefaler VISTA 64 B til 4 gb RAM når de selv kun tilbyr 32B VISTA i de ferdigbygde settene sine?

 

Noen som skjønner dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg sitter litt med samme spm som trådstarter, men jeg har installert kjølere og tatt ut hovedkort og slikt før så jeg føler meg litt mer komfortabel med å bygge ny PC selv. Jeg har også tenkt tanken å få ferdigbygd PC fra komplett og her er litt av ulempene/fordelene slik jeg ser det:

ULEMPER:

-Du får ofte ikke noe valg, enkelte deler som du ikke ville valgt, er du nødt til å velge i ferdigbygde PCer.

-Garanti medfølger ofte at du må sende hele PCen tilbake=stress

FORDEL:

-Garanti

 

Selv lurer jeg på hvorfor Komplett skriver at de anbefaler VISTA 64 B til 4 gb RAM når de selv kun tilbyr 32B VISTA i de ferdigbygde settene sine?

 

Noen som skjønner dette?

ja det lure jeg også på, finner jo nesten ingen p-cer fra komplett med vista 64 bit:S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...