Slurt-is Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Heisann! Jeg gikk nylig i gjennom alle bildene mine, og kom over dette bilde. Jeg har lagt det ut en annen gang, men da druknet det sammen med mange andre bilder, så jeg fikk ingen respons på det. Så derfor legger jeg det ut nå Jeg har ikke lenger originalbildet, eller hvordan miljøstasjonen egentlig ser ut, men den ser ut som en helt vanlig miljøstasjon for de som lurer. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Bildet ga meg ingenting. Trist, kjedelig og uklart. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Det er noe med det, selv om det er litt undereksponert(med vilje?) så funker det. Vet ikke hvorfor, men det funker på ett vis. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Har du (mis)brukt gaussian blur her? Mistet interessen fort mens jeg så på bildet ditt, desverre. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Bildet ga meg ingenting. Trist, kjedelig og uklart. Ok at du ikke liker det, men fint om du kan være mer konstruktiv. Det er noe med det, selv om det er litt undereksponert(med vilje?) så funker det. Vet ikke hvorfor, men det funker på ett vis. Kan godt være, men vanskelig å vite. Har ikke en førsteklasses skjerm, så vanskelig å justere det slik at det blir helt rett. Har du (mis)brukt gaussian blur her?Mistet interessen fort mens jeg så på bildet ditt, desverre. Yep. Lagte bildet for 2 år siden, og på det tidspunktet syntes jeg at det gjorde seg bra. Men det slo meg da jeg tok det frem igjen i dag, men uten original, var det ikke noe jeg kunne gjøre med det. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Du kunne faktisk gjennomført idéen bedre nå, da. Langs miljøstasjonen er det er tydelig skille mellom det skarpe og det uskarpe, som resultat av gaussian blur. Sånne småfeil kan nok være lett å overse, men når du er klar over det, som du selv sa, så bør du rette opp i det. Og som sagt, i dette bilde, burde du ha gjennomført det ordentlig slik det ikke var så tydelig hva du har gjort. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg vet ikke helt om jeg vil/gidder å legge så mye mer arbeid i det bilde igjen. Hva foreslår du at jeg gjør, dekke med blur der det ikke er (f.eks. rundt bygningen)? Fargela en versjon, og tok den i bruk som avatar... Hvad tycks? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå