LøperFraVevelstad Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 til dere som lurer: jeg sitter på et hotell nå, og kan IKKE dra til lege, andre eksperter...så jeg må nok poste her jeg:P altså: jeg har gått i hele dag, og i bølger, så får jeg en innihælvetes sterk men kortvarig smerte på insiden av foten, ved ankelen. det kjennes ut som om foten brenner og det gjør "satans" så vondt å bøye på den mens disse smertene pågår. ach, veldig dumt å spørre, kanskje vanskelig å svare på, men er det noen som har noen formening om hva som skjer? Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 hvordan behandles det? Lenke til kommentar
enator Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 hvis du klemmer på senen som er på baksiden, rett ved anklene. kjennes det som om det er "kram" snø der? Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 nei, jeg kjente bare hard beinmuskulatur:P men det gjorde vondt å klemme/kjenne/massere, det gjorde det Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 pulserer det? som om det "dunker" hver gang pulsen kommer? Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Gå ned til resepsjonen, og be de enten peke deg i retning legevakt, eller få de til å kontakte lege eller annen medisinsk utdannelse. Alle overnattingssteder er pålagt til å ha sånn info liggende. Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 pulserer det? som om det "dunker" hver gang pulsen kommer?Hvor gammel er du? det dunker ja, men jeg tror det er pulsen. hvor mente du jeg skulle føle etter? jeg er 15 og ett halvt Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Det vil si at du er fortsatt i "voksealder". Man kan få perioder der ting vokser i litt forskjellig hastighet som kan gi deg vondt i beina når du går mye. En annen ting jeg tenkte på var betennelse. Da vil du kjenner smerten pulsere, altså ikke med hånda, men kjenne at smerten i seg selv pulserer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå