Bilbergeren Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hei folkens. Er nysgjerrig på om det er andre her som har erfaringer med ice.net. For min egendel så påstår ice at jeg har bestilt to abonnementer hos dem. Jeg har ett, og er førstemann til å innrømme det, og det har jeg fryst. Så regner ikke med at jeg er så dum at jeg bestiller et abonnement etter å ha fryst det ene. Har forsøkt å kontakte dem, men det tar dagesvis å få svar på en e-post. Noen som har lignende erfaringer? Lenke til kommentar
behlol Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 hhhhh det er ikke du som er dumm? det er meg !!!!du skal vite 1-fullstop plutselig i juni ..ok ..ringer jeg til (ice.net) venter i kø ...men har ingen mulighet så venter ..til jeg får svar som lyder på at jeg har ikke betalt for april men har betalt til og med juli.08.hhhhh dagen etter betaler jeg for den javlige april månen og fakser jeg innbetalingen...åpner forbindelsen ok hhhhhhhh hestigheten er 209kb\s nedlast...109kb\s opplast.. 2-fått i (juli)brev som takker for min bistiilling av modem D-20 ..skjenner ikke noe jeg.skulle få modum om noen dager hhhhhh..har ikke fåt den...og skal ikke ha den for jeg har ikke bistilt noe javlig modum. 3-fått en uke senere en ny regning som skulle dekke 25.06.08-30.06.08 89,80 01.07.08-31.07.08 449,00 01.08.08-31.08.08 449,00 etablerinsgebyr 199,00 ----------------------------- sum 1186,80 den siste faktura som har jeg betalt i juni er for juli fra 01.07.08-31.07.08.,,,hhhhhh skjenner du ..bare må le og må ringe dem snart og vente i kø hhhhhhhhhhhhhhhhhh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå