lassaron-jon Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Endelig klarte eg det! Skulle formattere C: for å legge inn OS på nytt siden eg skulle skifte OS. Har gjordt det rimelig mange ganger før på ymse datamaskiner, så følgte tydelig vis ikkje godt nok med. Eg kan banne på at eg trykte på c:, men tok tydelig vis D: der eg hadde tusenvis av musikkfiler, og eit par tusen av dei hørte eg på Alle høg oppløysings filmane eg skulle spille av på den forholdsvis ny Plasma tven med HD kabel etter at eg fekk hd utgang på skjermkortet* Alle program (antivirus, torrent, brannmur, coded og alt du kan tenke deg som eg installerer rett etter formattering), Inkludert Image av driver cder som nå er øydelagte av ulike grunner. *Nytt skjermkort kom i dag, brukt. 9800Gx2 eg kjøpte for ein rimelig sum. Tenkte sjølvsagt ikkje på at av ein eller ann idiotisk grunn har produsentane komme på den lyse ideen at dei ville bruke ein 6pins og ein 8pins kontakt for at skjermkortet skulle fungere. I praksis er det ingen forskjell på dei, siden begge har 3 12v kontakter og resten gnd. Bestilte adapter hos microplex i dag, skulle fungere om eit par dager. Joda, for ein nydelig dag! /ironi eller kva vi skal kalle det! Aarrgght! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Impressive... Most impressive. Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 Jau jau. Har fått 6-8pins adapter, fungerer ypperlig. Max Gfx settings i aoc @ 65 FPS Funne tak i dei fleste drivere og program eg hadde fra før. Men Darth Vader? Kvifor? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Er han sitatet "Impressive... Most Impressive" kommer ifra, og jeg synes det var ganske imponerende arbeid å formatere feil HDD og dermed slette alt man ikke ville slette. Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 Eg og Må sjekke Vardern' på jutub Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 I ettertid angrer jeg på at jeg ikke brukte denne: Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 Såg den nett i snowdogs tråd. Tenkte på det Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Lett å hente tilbake det vel, bare bruk getdataback e.l. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Gratulerer med å være en offisiell formaterings-noob. Å formatere feil partisjon er konge i seg selv, men det å vite at to separerte partisjoner ikke fungerer sammen topper creme della creme! Altså hvis du hadde formatert rett partisjon, så ville ikke den andre (ikke-formaterte) partisjonen fungere med det nye OS-et. Edit: Bøg bug... Endret 4. august 2008 av Bob92 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Gratulerer med å være en offisiell formaterings-noob. Å formatere feil partisjon er konge i seg selv, men det å vite at to separerte partisjoner ikke fungerer sammen topper creme della creme! Altså hvis du hadde formatert rett partisjon, så ville ikke den andre (ikke-formaterte) partisjonen fungere med det nye OS-et. Edit: Bøg bug... Sålenge den andre partisjonen bare inneholdt musikk, filmer osv. ville den fungert utmerket om han hadde formatert rett partisjon, altså C:. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Ikke med min erfaring... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg formaterte i dag mimn programdisk, og beholdt mediadisken min. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Det var samvittigheten som sto bak, den vil at du skal kjøpe filmar og musikk. Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Gratulerer med å være en offisiell formaterings-noob. Å formatere feil partisjon er konge i seg selv, men det å vite at to separerte partisjoner ikke fungerer sammen topper creme della creme! Altså hvis du hadde formatert rett partisjon, så ville ikke den andre (ikke-formaterte) partisjonen fungere med det nye OS-et. Edit: Bøg bug... Hvorfor i alle dager skulle den ikke det? Jeg har da alltid partisjonert hardisken min i to og formatert den ene ved reinstallering eller oppgradering av OS. Men grattis trådstarter. Du mistet hvertfall ikke noe uerstattelig som bilder o.l. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Og du spør meg? Jeg formaterte C: og beholdt F: (media), Når jeg var ferdig så ble jeg bare spurt om å formatere hvis jeg åpna F:, Jeg spurte da på forumet, og de sa jeg enten kunne reformatere (masse avansert script-kødd) eller formatere og hente ut data. Sååååeeehh... Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Da har du gjort noe veldig feil før eller etter formateringen Bob92. Her på jobben så deler vi alltid opp harddisken på de ansattes laptopper i to partisjoner, slik at de lagrer ting til en, for at det ikke skal gå tapt om vi må formatere system partisjonen. Har aldri opplevd det problemer du sier. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 nåo, kjørte vanlig formatering før windows-install, boota disk>sletta C:-partisjon>laga ny C:>Installerte windows XP på C: Så ble jeg bedt om å reformatere om jeg ville åpne F: Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Da har det skjedd noe krøll med F-disken, ikke godt å si hva. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Det var samvittigheten som sto bak, den vil at du skal kjøpe filmar og musikk. Bahahahhaha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå