L4r5 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Kjæresten min og meg hadde sex en kveld, og hun gikk ikke på p-piller akkurat da.Vi hadde altså ubeskyttet sex, og vi kom oss til apoteket morgenen etter og kjøpte angrepille. Den påfølgende kvelden ble vi begge full og hadde sex igjen, er vi da enda beskyttet eller kan hun da bli gravid? Nå driter jeg i den lange diskusjonen mellom rasch og manfred. Gidder ikke sette meg inn i detaljene på hva de er uenig om. Sier bare hva jeg har fått vite fra legen. NEI(!), det er ikke noen sannsynlighet for at hun kan ha blitt gravid. Selvsagt så fungerer ingenting 100%. Selv ikke angrepillen. Me ndet er overveiende sannsynlig at hun ikke er i stand til å bli gravid påfølgende kveld. Du kan slappe helt av. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Man kan ikke være fullstendig klar over virkeligheten når man har ubeskyttet sex igjen etterpå. Jeg hadde ikke hatt problemer med å si slikt ansikt til ansikt. I alle fall ikke hvis du hadde blitt så usaklig at du hadde bedt meg om å legge meg. Da har du liksom satt standarden selv. Men da er vi uenige. Har du aldri vært litt uheldig i fylla og hatt ubeskyttet sex? Du skjønner at i øyblikket så tenker man ikke så mye på prevansjon, spesielt ikke om det er kjæresten det er snakk om. Jaja, om du hadde turt å sagt det ansikt til ansikt er nok noe vi aldri finner ut av. Men nok om det, han har fått svar og Lars svarte godt. PS: Hvor lang er virkningen av angrepillen? Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Tipper den vil holde det påfølgende døgnet etter at den er tatt, men jeg ville ikke tatt sjansen på det. Jeg klarer faktisk å tenke selv om jeg er full jeg Trenger ikke legge igjen hjernen i skuffen, vøtt. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Ok, det er bra. Jeg har det selv slik, bare i det siste jeg har begynt å glemme i fylla. Men når det kommer til jenter mister jeg all form for forunft hvis det ligger noe godt i lufta! Lenke til kommentar
Kaffegriner Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 haha...bare be henne ta enda en angrepille da vel Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 haha...bare be henne ta enda en angrepille da vel Det er ikke bare å ta angrepiller. Det står f.eks i pakkningsvedlegget at bør bare inntas én gang i løpet av en menstruasjonssyklus. Lenke til kommentar
Gjest anonym Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Haha, dette e nåkka me d artigste e har læst i heile mitt liv! Stakkars han som sport Han mått no ha fådd se en goo latter ;P Å noen fette brae råd ! hoho, hilsen jente^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå