Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Sex etter angrepille

Gjest gutt.17

Anbefalte innlegg

Gjest gutt.17

Kjæresten min og meg hadde sex en kveld, og hun gikk ikke på p-piller akkurat da.

Vi hadde altså ubeskyttet sex, og vi kom oss til apoteket morgenen etter og kjøpte angrepille.

Den påfølgende kvelden ble vi begge full og hadde sex igjen, er vi da enda beskyttet eller kan hun da bli gravid?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes du skal roe deg litt ned manfred. Det finnes ikke prevansjon der ute som er 100% sikkert uansett.

Du kan lese pakningsvedlegget om akkurat dette da jeg ikke er helt sikker på det selv.

Men en ting er sikkert: Ikke bruk angrepillen som fast prevansjon da dette KAN være skadelig for jenta.

Lenke til kommentar

Hva bryr du deg om hun hadde blitt gravid da? Det er jo strengt tatt ikke din sak? Dessuten er ikke løpet kjørt da heller, finnes alternativer da også.

Du kunne vel heller bare kommet med et litt mere hjelpsomt svar?

Endret av Rasch
Lenke til kommentar

Ubeskyttet sex er selvfølgelig ikke greit, men når uhellet først skjer er det ikke vits å gni det inn da personene det gjelder sikkert er fullstendig klar over at det ikke er det lureste man gjør.

har nevnt det før og sier det igjen: Det var fylla det er snakk om.

PS: Ikke kall meg lille venn, det blir liksom litt for teit.

Lenke til kommentar

For teit? Her var det faktisk du som begynte med å be meg om å legge meg, så ikke kom drassende på den der, tassen. Du bare driter deg ut.

Siden det var fylla, så er jo ALT unskylt. Man kan komme unna alt med å skylde på fylla. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar

Nei, det blir for dumt å diskutere noe slikt. Å i tilleg sitte å bli kalt tassen og lille venn på internet haha, hadde vært morsomt om du gjorde det til meg om vi hadde hatt en diskusjon ansikt til ansikt. :) (nei, det var ikke en trussel).

Han er nok også temmelig klar over konsekvensene av ubeskyttet sex. Derav angrepillen i første omgang.

Lenke til kommentar

Man kan ikke være fullstendig klar over virkeligheten når man har ubeskyttet sex igjen etterpå.

Jeg hadde ikke hatt problemer med å si slikt ansikt til ansikt. I alle fall ikke hvis du hadde blitt så usaklig at du hadde bedt meg om å legge meg. Da har du liksom satt standarden selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...